Welke shoesme bij beginnend lopen in winter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Dochter vindt aan twee handen of loopkar enorm leuk en schuiven langs de bank.
    Nu slofjes maar te glad. Wele shoesme adviseren jullie?
    Misschien loopt ze met een maand wel los en ook buiten.
    Voor zoon hadden we destijds babyproof maar deze heeft dunne zooltjes voor de winter denk ik?

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mijn dochter is van december en ik heb inderdaad nog de babyproof gekocht. Ik laat ze nu weleens aan de mijn hand buiten stappen, maar als er sneeuw ligt....dat dat de babyproof voor binnen prima zijn, echte loopschoenen zijn nog te stevig en is slecht voor de afwikkeling van het voetje met lopen. Zou het nog even bijf flexibele houden. Je kan beste naar de winkel gaan je laten adviseren.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik gehad extreme flex van shoesme..

4. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Shoesme baby en kinderschoenen extreme flex collectie

Als je hier kijkt zie je ook een neutraal bruin laarsje voorbij komen. Is een erg soepel zooltje (zou je idd niet verwachten bij een laarsje!) en lekker voor de winter. Kost wel zo'n 79.95 euro. Andere flexzooljes zijn meestal 10 euro goedkoper, is beiden wel warm door t leer.

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Kun je geen slofjes kopen die een antislip-zooltje hebben? Leren slofjes moet je af en toe een beetje bewerken met schuurpapier om ze ruw te houden.

Ik heb zelf pas schoentjes gekocht toen mijn dochter er echt buiten op moest lopen. En nu nog draagt ze ze alleen buiten. Als ze binnen is (ook op kdv) krijgt ze meteen slofjes aan. (Of afgelopen zomer op sokken of blote voeten.) Dat is echt beter voor de ontwikkeling van de voetjes en de looptechniek. En het is nog eens veel goedkoper dan schoentjes ook! :D

Deel Deze Pagina