Wandelwagen inzet, wanneer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nala010, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dag dames,

Ik ben benieuwd wanneer jullie de kinderwagenbak hebben vervangen voor de normale wandelwageninzet?

Sem ligt op 2 cm na van tenen tot hoofd vast in de bak haha..
    Vindt hem nog te klein om over te gaan, als het niet anders kan straks zal ik wel moeten.. Gelukkig kan die helemaal plat!

Groetjes Nala010

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Oudste met 4,5 maand: trok zich op aan de randen tot zit en vond ik gevaarlijk worden.
    Middelste met 6,5 maand: ging zich ook optrekken.
    Jongste met 8 maanden: lag nog prima, maar kon gaan zitten dus toch opgeruimd.

Hier lagen de middelste en jongste overigens ook helemaal 'vast' in de bak hoor, maar ze trekken hun beentjes toch in dus is geen probleem ;) Zou hem dus lekker nog gebruiken zolang het kan helemaal met het koudere weer is het ideaal :p

3. chila

chila Niet meer actief

Iets voordat ze 6 maanden was. Ze ging steeds rechtop en vond het dan toch wel eng met die reiswieg.

4. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Met 5,5 maand. Wilde hem zo lang mogelijk in de reiswieg houden ook al kan de wandelwageninzet helemaal plat, er zit toch een kuiltje in

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ivan gaat vanaf vandaag over, hij is nu dus bijna een half jaar.. Hij ligt inmiddels helemaal klem in de bak dus het past gewoon niet meer :D

6. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Met ruim 8 maanden omdat ze toen bijna met dr hoofd tegen t hoofdeinde lag, wilde haar in de winter nog zolang mogelijk in de wandelwagenbak houden en dat is gelukt tot eind maart.

In de wandelwagenbak lijken ze dan groot maar als ze in t zitgedeelte komen zijn ze ineens weer zo klein!

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Toen hij een maand of 4,5 was. Qua grootte had t gegaan,lag hij vrij krap,maar hij zag te weinig en vond er niks meer aan.
    Met de wandelwageninzet zket hij meer. Ik vervoer hem wel behoorlijk plat nog hoor,niet in een zithouding

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ben onze dochter standaard rechtop gaan zetten tot ze uit dr zelf om ging draaien om over de rand te kijken. Dit was met 7maanden. Toen werd het echt te gevaarlijk. Ze kroop eens een keer bijna over de rand heen de kassaband op in de supermarkt ;) Omdraaien kon ze al met 3maanden maar in de wagenbak ging se altijd gewoon liggen tot aan 7maanden dus.

Mijn reiswieg is ook mijn wandelinzet dus ik hoefde alleen wat gespen vast te maken. Ik vind het ideaal want ze slaapt vrij makkelijk en als ze moe is klik ik de gespen los en heb ik weer een reiswieg.

9. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter was bijna 6 maanden en wilde alleen maar over de rand kijken :) Toen toch maar de wandelwagen inzet van zolder gehaald.

10. MuisjeB

MuisjeB Lid

22 sep 2011
    83
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Mijn eerste zoontje was 5 maanden. En ik denk dat ik het zo lang mogelijk probeer te rekken nu met mijn kleinste van 4,5 maand ivm de winter.

Deel Deze Pagina