nu mijn kindje (bijna 1) steeds meer gaat staan ben ik op zoek naar babyslofjes voor binnenshuis die anti-slip zijn en die mijn kindje (bijna 1) niet zomaar uitkrijgt.. heeft iemand tips voor een bepaalde soort/merk?
Ik heb eigenlijk altijd slofjes van aapie. Leren babyslofjes | Babyschoenen Ik had voor de oudste sneaker-slofjes en ik heb voor mijn dochtertje een soort ballerinaatjes. Mijn dochtertje schopt die nog wel eens uit. Die slofjes met elastiek aan de bovenkant blijven echt heel goed zitten. Ze zijn niet heel goedkoop, maar ik vind ze echt héél leuk. Je hebt me eraan herinnerd dat ik nieuwe moet kopen... Ga gelijk ff zelf kijken.
Hier bevallen de antislipsokken van bonnie doon heel goed. Als ik mijn dochter slofjes aandeed dan trok ze die steeds uit en met de antislipsokken doet ze dat eigenlijk nooit. En ze zijn lekker warm aan de voeten.
Ik heb vandaag de Aapie slofjes besteld. Geen idee hoe ze zijn want ik krijg ze volgende week pas binnen Nu heeft ze meestal blote voeten want sokken houdt ze niet aan.
volgens mij is er ook ergens spul te koop (soort lijmtube) dat je op sokken/sloffen kunt doen om antislip sokken te maken. Ik was een keer op zoek naar haakideeën en zag toen dat mensen sloffen hadden gehaakt en bij een online hobbyzaak kochten ze tubes om er antislipsloffen van te maken. ik weet alleen niet meer hoe het heet.
Klopt! Maar daar moet je wel erg mee oppassen, omdat het snel los raakt en mijn baby kennende gaat dat gelijk dr giecheltje in
Ik heb leren slofjes van Bambino (kruidvat) voor ons zoontje. Blijven goed zitten en zijn betaalbaar en leuk. Hij heeft er op leren stappen, dus ze glijden niet.
Die hebben we hier ook voor mijn zoontje. Ik vind ze erg leuk. We gebruiken ze ook voor buiten. Hij loopt sinds 3 weken los en hij gaat inmiddels als een speer. Ik wist met de oudste niet dat ze er waren, maar had ze graag voor hem ook gehad toen hij ging lopen. Ideaal.
Falke echt super fijn, van die dikke anti slip sokken, gebruik het als slof, blijft perfect zitten FALKE Catspads of Hoogwaardige sokken voor baby's vindt u in de FALKE Online-Shop En anders had ik babydutch leren slofjes/schoentjes
bedankt voor de tips!! heb wat bij Aapies besteld en zal zeker ook nog even kijken naar de anti-slipsokken