Slok ‘bedorven’ siroop gedronken en zwanger!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door KokoRose, 8 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KokoRose

    KokoRose Lid

    27 dec 2019
    20
    1
    1
    Vrouw
    Ik heb net een ranzige slok siroop genomen. Het was van caravan en lag al een tijdje open, is niet over datum. Maar nadat ik had geproefd en geroken was het duidelijk dat het niet goed meer is. Kwam er achter dat het eigenlijk in de koeling moet als er geen suiker in zit. Bewaar siroop normaliter altijd buiten de koeling, maar dan zit er suiker in waardoor het niet snel bederft.

    Kan dat slokje kwaad voor de baby? Of kan ik er zelf heel ziek van worden, wat weer invloed kan hebben op de baby?
     
  2. Shalom

    Shalom Bekend lid

    15 jan 2024
    802
    509
    93
    Nee hoor dat heeft geen effect op jou of de baby. Kan gebeuren, al is het wel vies.
     
  3. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.637
    2.520
    113
    Die siroop kan vast geen kwaad, maar stress wel. Ik zie dat dit al je 7e topic is in een paar weken tijd over best wel irreële angsten. Heb je in het verleden veel miskramen gehad? Of ben je bekend met angst en paniek?

    Ik krijg die indruk namelijk een beetje. Zo ja dan zou ik zou dit met je verloskundige bespreken, en eventueel met een praktijkondersteuner of de Pop poli.

    Hopelijk kun je de komende tijd wat relaxter genieten van je zwangerschap!
     
    LaQueen, nizzie86, Suzi98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.243
    3.936
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Is ook al aangegeven bij haar vorige topics maar daar reageert ze helaas niet op. Ze maakt bijna alleen maar nieuwe topics met dingen waarover ze zich (onnodig) zorgen maakt.
     
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.640
    26.235
    113
    Vrouw
    Ik zou heel snel de verloskundige bellen. Als je al zo angstig wordt omdat je bij een verwarming hebt gezeten, een vulling hebt en nu 1 slok ranzige ranja hebt genomen.... heb je hulp nodig.
     
    Zxcvb, enceinte, chrystel73 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina