echo 18 weken..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik krijg komende donderdag een echo.. kun je dan al zien wat het gaat worden?
    Wil het wel graag weten, maar misschien is het dan nog te vroeg?
    Iemand ervaring hiermee??

Groetjes Kalush

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Volgens mij kan het wel, de geslachtsdelen worden al in de 10e of 11e wk gevormd. Het is alleen niet bij iedereen even goed zichtbaar.

Succes!

3. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Moet je van te voren aan je kleine vragen of het ook met de benen wijd op de foto moet :)

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    aaah leuk zeg, ik wil ook wel weer een echo :)

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou heb de kleine luid en duidelijk gevraagd of 'het' even goed wil gaan liggen :)
    Nou maar hopen dat dat ook gebeurd! :( Wordt vast een eigenwijs beebje.. dus zal nu ook wel niet willen luisteren! (als het wat van zn ouders heeft krijgen we later nog wat, hihi)

Nou ik hoop dat we het kunnen zien, zou leuk zijn, anders moeten we nog eens een echo aanvragen, we willen het alle 2 graag weten..

Wist niet zeker of je het al met 18 weken kon zien, maar dat moet volgens jullie dus wel lukken, tenminste als de baby goed ligt..
    We zullen zien, nog 2 dagen en dan is het zover, vind het wel spannend!
    Je gaat er klakkeloos vanuit dat alles goed is, maar er is natuurlijk een kans dat je niet echt leuk nieuws te horen krijgt, wat doe je dan??
    Daar wil ik nog niet te veel bij stil staan, als we dat horen, moeten we maar weer verder kijken..
    Toch blijft het altijd spannend!

Groetjes Kalush

6. Niet meer actief

als je kleine er goed voor ligt is het denk ik geen probleem ze kunnen het vanaf die periode goed zien wat het geslacht is

7. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Bij ons konden ze het toen al goed zien. voor 100% wisten wij het. Hopelijk weten jullie het ook. Veel plezier!Liefs Jenny

Deel Deze Pagina