Slopen of niet??

Discussion in 'De lounge' started by Eerised90, Apr 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eerised90

Eerised90 VIP lid

De vloer is het probleem niet. Die latten eroverheen zijn 0,5mm ofzo en op een plek zit hij los en kon ik dus beetje buigen om de vloer te bekijken.
    Gewoon netjes doorgelegd. En nauwelijks verschil met de rest. En sowieso moet en een plint langs dan.
    Het stukje muur wat ik zie zitten is ook best glad.
    Alleen wat bovenin de hoeken zit weet ik niet.
    Maar de stukadoor weet wel wat we het best kunnen doen dan.

Alleen helemaal doorbreken is niet handig denk ik.
    In de keuken zit een ander plafond en die is ook een aantal centimeters lager als in de woonkamer.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dit, en dan tot die tijd onopvallender maken door 'm te schilderen in dezelfde kleur als je muur. Als je 'm er nu uithaalt namelijk, ga je lelijke gaten bij je vloer krijgen.

3. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Gaten komen er niet.. Hij staat op de vloer.. Vrij los..
    De vloer is eronder netjes!

4. raspberry

O, in dat geval: slopen! :D

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik zou niet alles tegelijk doen (dan krijg je zo'n "help mijn man is klusser en krijgt het nooit allemaal optijd af" effect)

eerst die bovenverdieping, en idd misschioen de toog wit schilderen zodat hij wat minder opvalt. Pas als je toe bent aan een nieuwe vloer dan kun je hem het beste eruithalen.

6. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ja ik dacht alleen.. Omdat de stukadoor komt voor de slaapkamer, overloop, trap opgang en gang.. En hij moet nog een stukje dicht stuken in de woonkamer bij het kozijn.
    Dan kan hij dit eventueel ook gelijk meenemen. Want daarna zijn we uitgestuukt zeg maar hier in huis de komende jaaaaren ;) ..

7. raspberry

Zou ik dan idd direct mee laten nemen, als ie voor de toog apart moet komen later, kost je dat veel meer dan als ie het nu even meeneemt! :)

8. raspberry

Bovendien moet de economie nu gestimuleerd worden :D

Share This Page