Hoi Meiden, Deze maand hebben we bij de eerste positieve ovulatietest maar 1x geklust. de 2e dag wilde ik wel maar voor mijn vriend was de spanning zo groot dat het niet wilde lukken. Ik heb weer dezelde symptomen als normaal dus ben bang dat het weer niet raak is. Denken jullie dat er toch nog een kleine kans in zit of niet? Zijn er vrouwen met ervaring, die maar 1x hebben geklust en toch zwanger waren? Doeggg
ik heb zelf geen ervaring maar als je een positieve ovu test had en sex heb gehad dan zit je goed, en heb je een kans dat je zwanger bent. want het zaad kan 3 dagen blijven leven. en met een positieve ovu test heb je binnen 36 uur je ei. dus volgens mij heb je het goed gedaan. ik duim voor je. hopelijk heb je over 2 dagen een positieve zwangerschaps test in handen. liefs diane
Bedankt voor jullie reacties! Het zou ook wat zijn, de voorgaande maanden hebben we geklust als konijnen. Nu maar 1x. Als je al zo lang bezig bent durf je bijna niet meer te hopen... Liefs Luna
hey meis, het is indd mogelijk na 1 keer klussendat het raak is!, ik heb het namelijk meegemaakt, was een minder leuke ervaring, was net 2mnd met mn ex uit elkaar waar ik 8 jaar mee samen was geweest en een dochtertje van 4 mee heb, toen heb ik voor het eerst een one night stand gehad! (dus 2 mnd geen sex gehad) en jah hoor was zwanger 8-[ geluk bij een ongeluk kreeg ik een miskraam, maar tis dus zeker wel mogelijk dat je na 1 keer klussen zwanger bent! liefs..
lijkt mij wel als je ovu test posi is..! ook dan is het mogelijk! en ff over mn verhaal, was natuurlijk niet geheel blij met die miskraam maar gezien de situatie ook weer wel..! maar goed heb daarna geen one night stands meer gedaan, was een goede leer voor mij!
Begrijp ik Sabrina. En ook dat het een geluk bij een ongeluk was. Ik veroordeel je er niet om. Goed dat je er zo eerlijk over bent.
Hoi Luna, De voorgaande maanden probeerde ik elke dag rond mijn eisprong seks te hebben. In de maand dat ik zwanger raakte heb ik maar 1x seks gehad (zonder ovulatietesten, want heb last van ovulatiepijn) We hebben maar 1x seks gehad, omdat ik een voedselvergitiging had opgelopen, kotsmisselijk was en duidelijk geen zin had. Ik was 100% overtuigd dat ik niet zwanger was. Alle symptomen om ongesteld te worden waren er. Puistjes, down en verdrietig..... Ik was overtijd en werd maar niet ongesteld. Maar mijn cyclus was na mijn MK helemaal van de wap, dus ik dacht menstru komt nog wel.. Maar toen ik een week overtijd was, wou ik, om uit te sluiten dat ik zwanger was, toch maar een test doen. Bij zeer grote verbazig testte ik positief... Dus maar 1x gesekst, daaroverheen nog een voedselvergiftiging en toch zwanger... p.s. ben al naar de vk geweest, we hebben waarschijnlijk 2 dagen voor bevruchting seks gehad....
ik had gisteravond mijn piek in een ovu test, vandaag is die weer afgenomen. Nu hebben we gisteravond en vanochtend geklust.. Is dat dan op tijd? Helaas moet ik vannacht werken anders hadden we vanochtend wel gewacht en het vanavond gedaan.. baal er wel van, heb je eindelijk je ei gevonden moet je werken kan iemand mij vertellen of ik optijd was?
Hoi Muppet, volgens mij wel op tijd hoor! de beste dagen zijn rond de posi testen. Voor mij nog 1 dagje wachten. Voel me ontzettend emotioneel maar dat komt door de spanning.
Ook hier zo'n verhaal. bijna 2,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Duurde even door slechte ovulatie en slechte zaadkwaliteit. 1,5 jaar hormoonkuren er tegenaan gegooid en vaak sexen enzo.... helaas.... November waren we er klaar mee, zouden december beginnen met IUI. 1x sex gehad die maand en ja hoor: zie banner! Ik zie dat je 1 dag overtijd bent: ik ga voor je duimen meid!
Even een knuffel voor Luna. Mijn duimen draaien voor je. Hopelijk wordt dit een supermaand voor jullie. Knuffel!
Bedankt Sucre, lief van je. Die stomme menstuatiekrampen worden nu wel steeds erger... IK hou je natuurlijk op de hoogte! 18 weken al...))