Slopende wachtweken

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miekiej88, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi dames ik mag de 14e testen en kan het nu al bijna niet volhouden om niet te testen ik heb geen pregnyl hoeven spuiten deze ronde omdat de terugplaatsing. In een kunstmatige cyclus is gedaan. De kans dat ik ongesteld word voor de testdatum is ook maar minimaal door de progynova die ik nog steeds moet slikken naast de utro. Merk wel dat er erg veel druk bij me licht omdat dit onze laatste poging is dan hebben we 3x icsi gehad dit is onze laatste cryo en we hebben altijd gezegd na 3 stoppen we dus het is nu erop of eronder daarom duurt het ook nog zo lang voor het 14 oktober is

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje karin dat is extra spannend. Zal voor je duimen! !

Mijn 1e poging helaas definitief mislukt. Op naar de volgende.

3. natie30

natie30 Nieuw lid

10 okt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, kunnen jullie mij helpen!

Ik heb mijn 1e gestimuleerde iui gehad, het is vandaag mijn 11e dag na de iui (2 eitjes en 2 miljoen zaadjes deze iui) ik heb de laatste paar dagen een raar gevoel in me onderbuik (het gevoel is tot onder mijn navel) me buik voelt opgezet, lijkt of er lucht in zit, krampjes, harde buik, misselijk met vlagen, trekkerig gevoel in me liezen.
    Ik heb vanmorgen een test gedaan deze was negatief (dus de fostimon en pregnyl zijn uit mijn lichaam) op zn vroegst mag ik eindelijk pas maandag testen maar ik kon niet wachten vanwege de dingen die ik voel.

Zou het een zwangerschap kunnen zijn wat ik voel?

4. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je Natie!
    Karin duim voor je!

Mijn is helaas mislukt, pfff wat een domper! Had gehoopt dat mijn lichaam na een miskraam, het nu zou weten hoe het moet....

5. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    pfff.....zo jammer dat het bij zoveel meiden deze ronde niet gelukt is. Ik hoop dat het voor jullie de komende ronde allemaal raak is!

Zit nu in het midden van de 1e wachtweek, mag volgende week zondag testen. Het lichaam is een raar iets....voel nu (enkele dagen na de tp) helemaal niets....geen krampje, geen dingetje (wat ik de afgelopen dagen wel had).

6. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 1 die in de wachtweken zit.
    21e mag ik testen.

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Spannend dames!! Sterkte deze dagen en hopelijk komende tijd veel positieve testen!

Deel Deze Pagina