overstap nutramigen naar standaard

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Isis26, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

In overleg met de kinderarts mogen we standaard voeding gaan geven. Hij heeft al 3 flessen gehad (volledig standaard voeding) en merk verder niks. Hij is wel wat ontevreden vandaag maar dat heeft hij wel vaker (tandjes!). Zodra hij in de wagen zit of op zijn stoel is hij erg vrolijk.

Merk niks op zijn huidje, hij gaat niet snotteren en wrijft niet zijn oogjes etc. Zou hij er nog op kunnen reageren?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Reacties laten soms een week of twee op zich wachten, ik zou het dus allemaal heel goed in de gaten houden.
    Is het niet een heel drastische stap, van Nutramigen meteen naar standaard?

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

KMA is nooit bij hem vastgesteld en hij had het meer voor zijn reflux en darmen. Maar drastisch? waar moeten we dan op overstappen?

Op alle groenten en fruit etc reageert hij goed trouwens.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zOu zelf liever voorzichtig eerst met HA beginnenndenk ik.

5. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hij heeft al standaardvoeding gehad dus ha was volgens de kinderarts niet nuttig meer

6. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Volgens mij gaat de overstap naar gewone voeding goed! (nog even afkloppen) maar moet je mijn vrolijkerd nou eens zien!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Top zeg! Lieve foto! :) Kan niet wachten tot C en D 'normaal' eten mogen hebben. Wij mogen tot sowieso 1 jaar nutramigen geven. Mam was hier gisteren en die wilde een stukje appelflap geven ^^ en mn man al een stukje kaas ^^ (die vergeet t nog wel eens waar koemelk etc in zit ;) ) pfffffffffffffff

8. Isis26

Isis26 Niet meer actief

ja ik zelfs ook hoor. Brood met boter bevat ook koemelk ;)
    Wij hebben tot 10 maanden het op recept maar hij wilde steeds minder ervan drinken en het stinkt gewoon dus in overleg met de kinderarts langzaam begonnen met de overstap en hij is nu al 3 dagen compleet op de standaard voeding

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat een schatje!

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het brood wat wij hebben niet, en het boter ook niet ;) ik ben er altijd erg alert op, maar anderen zijn soms zo makkelijk.

11. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Wat me trouwens wel opvalt is dan hij met de nutrilon helemaal niks meer terug geeft. Met de nutramigen als hij druk bezig was kwam er regelmatig nog wel eens een straaltje voeding of eten terug.

Deel Deze Pagina