slot op je kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zwangerevrouw, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    dames, ik zet het nog maar eens hier neer, koop aub een klein slot voor je mooie nieuwe kinderwagen, mijn hemel wat worden ze veel gestolen. ik heb het ook meegemaakt en het is verschrikkelijk. dus absoluut een must have voor de baby uitzet. op slot bij het consultatiebureau en in pretparken.
     
  2. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Goeie tip!

    Dankje
     
  3. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    eehm... wat voor slot zet je daar dan op? En waar koop je die? Heb er nooit een gezien in babyzaak.
     
  4. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Het viel me vandaag op hoeveel Bugaboo's, Joolz's etc ik zag in het pretpark zonder een slot. Ik vind dat onbegrijpelijk, hij is zo weg als je een half uur op attractie staat te wachten ;)... En over het CB begin ik nog maar geen eens. Daar moeten ze op gang staan terwijl jij moet wachten tot je eindelijk eens een keer aan de beurt bent.....
     
  5. Josie88

    Josie88 Niet meer actief

    Goede tip! Naar het CB neem ik Eva trouwens altijd in de MC mee, die neem ik dus wel mee naar binnen en zet ik onder het 'hokje' waar ik haar uitkleed.

    Een fietsslot zal ook voldoen denk ik zo. Als je de wagen maar ergens aan kunt bevestigen.
     
  6. Anne1988

    Anne1988 Actief lid

    20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Wij nemen ook altijd een fietsslot mee. Ook ooit vergeten, en dan haal ik er een wiel af. Wel onhandig om mee te nemen, maar liever dat, dan dat ze m'n wagen mee nemen!!
     
  7. Username

    Username Niet meer actief

    Serieus? Zijn er mensen die kinderwagens jatten?!? Ongelooflijk! Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat dat zou kunnen...
     
  8. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Fietsslot zal ook werken maar hier hebben we een buggyguard.volgens mij alleen online te krijgen maar vind het verrekte handig dat ik geen sleuteltje nodig heb.je maakt hem vast aan de wagen,kabel eruit trekken en door de wielen heen of evt nog een paaltje/hek,en terug in het slotje doen.de combinatiecode verdraaien en hij zit op slot.wat duurder dat een fietsslotje maar veel minder duur dan een nieuwe wagen moeten kopen-
     
  9. Blub69

    Blub69 Fanatiek lid

    1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hier ook standaard een hangslot voor fietsen in de boodschappenmand onderin, ideaal.
    Wat werden we aangekeken in de Efteling toen we de wandelwagen en de buggy vast maakten bij de attracties :D
     
  10. Janna

    Janna Fanatiek lid

    Ik ben nog helemaal geschokt doordat ik gisteren in een topic las dat de zak met cadeautjes op 5 dec voor de deur is weggejat. :$ Blijkbaar is niks heilig meer. :(:x

    Op een pretpark o.i.d. laat ik mijn Joolz inderdaad nooit alleen staan. Op het cb is hier gelukkig niet echt een probleem. Het is een klein cb, dus de wachtkamer zit nooit heel vol en de wagens staan in het zicht. Het is dus voor iedereen - incl. de dame achter de balie - zichtbaar wie er met welke wagen binnenkomt.

    Maar als ik nog eens plannen heb om naar een pretpark te gaan, dan zal ik zeker een slot kopen.
     
  11. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.839
    2.704
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik kreeg deze tip ook al eens in Center Parcs. Je wagen nooit bij het zwembad neerzetten daar. Werden ook gewoon meegenomen.
     
  12. MeineLiebe

    MeineLiebe Niet meer actief

    Ik had hem ook vast gezet aan een fiets ketting toen ik in de efteling was.

    Mijn zoontje doet smiddags nog een slaapje en ik heb geen zin om hem de hele dag te moeten tillen, dus gewoon uit voorzorg :)
     
  13. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben bij onze zoon maar één keer een slot gebruikt voor de kinderwagen en dat was bij de Efteling. Maar ook bij een cb staan ze inderdaad niet echt veilig. Aan de ene kant natuurlijk triest dat ze gejat worden. Maar ja: dat geldt evengoed voor andere dingen en bij bijv. een fiets denken we er niet eens meer bij na als we die op slot zetten.
    Misschien zet ik hem wel op onze lijst met kraamcadeaus. Alleen kan ik niet echt een goede (bekende) site vinden die ze verkoopt. En ze staan bij babydump / prenatal niet op de site, dus ik denk dat die ze ook niet in de winkel hebben.
     
  14. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Hier is dat toen ook gebeurd in een Buggystalling onder een camera ook nog!! Gelukkig alles vergoed gekregen maar toch :x Hebben sindsdien ook een buggyslot lag bij de kruidvat toen voor 6 euro. Ideaal. Zie het daar vaker liggen ;)
     
  15. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Ii zit hem bij CB en pretparken altijd op slot. Zelfs toen we in disney waren. Kabel door wiel en frame en liefst nog ergens aan vast.

    Tip: bij de action verkopen ze voor nog geen 2 euro een kabelslot. Echt een stevig ding met een lange kabel.
     
  16. Joli86

    Joli86 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik heb hem ook bij kruidvat een gekocht een paar maanden terug voor een paar euro. Man klaarde me voor gek, wie koopt er nu een kabelslot voor een kinderwagen. IK! :)
     
  17. Angels88

    Angels88 Bekend lid

    2 apr 2013
    581
    0
    0
    Bedankt voor de tip! Ik had er nooit over nagedacht!
     
  18. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
  19. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb gewoon een fietsslot van de Hema. Zo'n klikding. Zal wel niet de beste zijn maar beter iets dan niets.
     

Deel Deze Pagina