Is daar uberhaupt wel een beleid voor? Het komt op mij over alsof iedereen op ieder moment zijn of haar topic kan laten sluiten, ongeacht het onderwerp of het verloop van de berichten. Ik begrijp niet waarom jullie hiervoor kiezen.
Als iemand een topic begint mag diegene toch ook beslissen wat ze er mee willen? Tenmindste zo zie ik dat.
Ik vind dat wel erg makkelijk. Reacties die me niet aanstaan? Slotje! En dan gaat het echt niet altijd over hele vreselijke reacties. Laatst riep iemand zelfs om een slotje in een discussietopic die niet eens over TS zelf ging (bij films, televisie en nieuws). Dat vond ik echt verbijsterend. Weet overigens niet of daar uiteindelijk ook een slotje op is gekomen. Ik vind het wat anders als het echt een hele persoonlijke kwestie betreft. En je het topic dus echt voor jezelf, over jezelf hebt geopend. Maar in discussietopics vind ik het een raar beleid. Tenzij het topic uit de hand loopt ofzo.
Dit bedoelde ik ook, dus ja ben het dus wel met je eens, ik zat meer te denken aan topics waar TS echt finaal de grond in word geboord en uit worden gekotst zeg maar, Dan vind ik het IDD beter dat TS er een slotje op kan gooien, anders krijg je zo'n viva.nl forum.
ik snap jouw gedachtegang. Al ben ik wel heel benieuwd waar die vandaag vandaan komt Maar als een ts een slotje aanvraagt dan komt die er idd op, omdat zij het topic geopend heeft. Maar ik heb het ook al vaker gehad, dat ik dacht: hmm, ts krijgt niet de reacties die ze verwacht dus dan maar een slotje.
Ik snap je wel. laatst was ik aan het lezen over koffietijd over kinderopvang bij televisie, nieuws enz... En toen werd daar gezellig gekletst en verhalen uitgewisseld en ineens staat eronder...op verzoek gesloten... Dan vraag ik me dus af waarom. Want er werd gewoon nog gekletst.... Als onderwerpen te lang stil staan (behalve op vlindergedeelte, daar lijkt me een slotje heel erg) of als er een heftige discussie ontstaat oké, maar waarom bij een gezellig topic!?
Misschien idd soms jammer als er ergens een slotje op gaat terwijl het niet echt nodig was maar als je er een bepaalde regeling voor wil waar leg je dan de grens? Daarom mag je denk ik als TS zelf bepalen wanneer een topic gesloten wordt. En ja zien de moderators dat iemand continue topics plaats en vervolgens heel snel om een slotje vraagt zullen ze de TS daar vast een berichtje over sturen denk ik
Je mag inderdaad een door jouw geopend topic laten sluiten. Dit zie je als bv. een antwoord op de vraag is gegeven, of als er genoeg tips zijn gegeven. Als we zien dat een topic uit de hand loopt of dreigt te lopen nemen we contact op met TS. Vaak wordt dan alsnog, op eigen verzoek, een topic gesloten. Alleen als de regels overtreden wordt een topic door ons (beheer en moderators) gesloten. Lotte