Maat koffer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Knuffelmonster, 4 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Hey vraagje, wij gaan volgend ongeveer 2,5/3 weken op vakantie naar Zuid-Korea. Nu hebben wij nieuwe koffers nodig, maar welke maat is handig? Het is voor mijn dochter (dan 14) en mijzelf. Ze is van plan niet teveel mee te nemen en dan souveniertjes mee terug, maarja welke maat. We gaan eerst paar dagen naar Seoul, dan naar Busan en weer terug naar Seoul (misschien nog naar Jeju eiland), dus te groot en teveel gesleep is ook niet handig. Iemand tips?

We gaan met Lufthansa premium economy, dus mag je officieel per persoon 2x 23 kg mee, maar ik weet niet welke maat handig is.

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
    als je bij travelbags online zoekt kun je aangeven hoe lang je weg gaat en dan komt hij met een voorstel aan volume, 50-75 liter bijv. voor 1a2 weken weg. dit is wel een mooi formaat koffer, tot onder de 80 liter kan nog wel, maar ik zou altijd uit kijken met een te grote koffer, want die stop je al snel te vol. en dan komt je over die 23 kg heen.
    eventueel kun je in een winkel gaan kijken, in veel winkelcentra zijn nog wel tassen winkels met koffers enzo.

Deel Deze Pagina