Hof van Saksen, wanneer boeken?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Angel1980, 29 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

#1 Angel1980, 29 apr 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2018
    Met de zomervakantie nog in het vooruitzicht, ben ik me alweer aan het oriënteren voor de winter :rolleyes:

Afgelopen jaar zijn we een week in de kerstvakantie naar Hof van Saksen geweest en dat beviel heel erg goed. Dit jaar wil ik weer gaan (laatste week van de kerstvakantie), maar ik zie dat de prijzen nu nog erg hoog zijn (€1680 voor een week). Vorig jaar heb ik in augustus geboekt en toen was er een korting van zeker €200,-.

Weet iemand toevallig wanneer Hof van Saksen de prijzen aan gaat passen voor de winter? Ik wil namelijk ook niet te laat zijn en ook een voorkeur opgeven voor een plek. Maar ik vind het tegelijkertijd ook zuur (als een echte hollander :p) als ik een maand later kijk en allemaal aanbieding zie..

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    ik ben ook een beetje aan het zoeken voor kerst maar vind de prijzen voor kerst overal inderdaad erg hoog liggen. ik heb alleen geen idee wanneer deze gaan zakken dus lees graag mee

Angel1980 vindt dit leuk.
  3. Angel1980

Vorig jaar hebben wij wel met korting geboekt, maar dat was pas eind augustus. En het was van zaterdag t/m vrijdag, dus ook één dag minder. Wij hebben toen €1278,- betaald (inclusief reserveringskosten etc..) Dus ongeveer €200,- per nacht. Nu dan één nacht erbij (7 ipv 6), dan vind ik €1500,- wel de max.

Wat geld trouwens als ik het zo hardop zeg :eek:

laurazoey vindt dit leuk.
  4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    ja echt! wij gaan straks in de bouwvak 14 dagen naar Slovenië voor dat geld hahaha

5. Angel1980

Niet normaal toch? o_O Wel mooi, Slovenië! Goed vooruitzicht ;) Wij zijn er dit jaar ook, maar wel slechts 1 dag (doorreis).

laurazoey vindt dit leuk.
  6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik lees mee, ik wil het laatste weekend van de kerstvakantie. Maar kan zo te zien nog niet boeken.

7. Angel1980

Soms 'gooien' ze die opties pas na de zomer open. Ik heb dat ook wel eens gehad met de Efteling. En dat is best vervelend, want dan wil je eigenlijk al wat info hebben of eventueel boeken :cool:

Deel Deze Pagina