Hoi... Ik wil bij Ralph lauren bestellen voor de kids, maar ze shippen alleen binnen USA, er is dacht ik een site van een Nederlands koppel, waar je dus je pakket heen kunt sturen, en zij sturen het dan door naar jou... Weet iemand welke site dit is? En heeft iemand ervaring, moet natuurlijk wel vertrouwelijk zijn en er van op aan kunnen dat het wordt doorverzonden!!
Ik heb daar een paar jaar geleden nog naar gekeken en ze waren echt heel duur. Account kosten, daar bovenop 10% van het aankoopbedrag, te dure shipping costs, etc. etc. Ik heb toen uiteindelijk een andere webwinkel opgezocht die wel naar Nederland verstuurde (was niet voor kleding, dus daar heb je niet zoveel aan). Het je al eens op eBay gekeken? Ralph lauren | eBay
Oh echt, dat is zonde dan kan ik het net zo goed bij cocinelle bestellen. Wel balen want het zo n leuk shirt gezien voor mn zoon. Ik ga ebay en amazon raadplegen
Ik heb deze site toen eens geovnden alleen zelf nooit uitgeprobeerd heb er wel hele goede reacties over gelezen. Kopen in Amerika? Met FromUS2EU makkelijk shoppen in de USA!
Mmmm.... Amazon valt duurder uit, dan maar via via opzoek naar iemand in Amerika... Wil best wat betalen maar zo'n 60 euro extra vindt ik dan weer zonde!
Tel daarbij ook nog eens de mogelijke douane kosten op. Mijn pakketjes hebben ze destijds 3x onderschept. Daar betaal je dan een flinke importbelasting over. Maar soms heb je geluk en betaal je niets.
Ebay gaat prima. Kent iemand die daar vaak en veel Ralph Lauren koopt. Probeer te overleggen met de verkoper dat er op het pakje staat dat het een cadeautje is en de waarde niet meer dan 30 dollar. Of gewoon een paar pakjes laten maken. Amazon.com levert over het algemeen niet in Europa en is nog duur ook. Ebay volgens mij de beste oplossing. Heb daar zelf ook wel eens van andere merken kleding besteld en dat ging ook prima. Had binnen een week het pakje in huis!