Help, wanneer eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Amintah, 31 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amintah

Amintah Lid

27 jul 2016
    33
    0
    0
    Goeiemorgen dames!

Ik kom hier eventjes hulp zoeken bij de experts... Ik kan er helemaal niet meer aan uit.
    Al mijn temperaturen zijn tussen 6u20 en 7u genomen. Al die in de week zal rond 6u20 zijn, die in het weekend korter bij 7u (en allemaal vaginaal genomen). Zo zie je zondag die extreme hoge temperatuur van 37.6 (ik heb echt 3x nagemeten toen, en er kan wel wat verschil op zitten, maar toch niet bijna een graad?!) en dan maandag/ dinsdag was 2x op het juiste uur genomen en toch ook nog 37.3. Zondag heb ik ook gigantisch veel pijn gehad, ovulatiepijn rechts..

Vandaag zit ik op 15dpo, 2x negatieve test, geen bruinverlies, geen krampen, geen steken, geen tekens van aankomende menstruatie en ook geen tekenen van een zwangerschap. Ik heb altijd al een LF van 13 dagen gehad, heel af en toe eens 14dagen (maar dan had ik altijd wel bruinverlies de dag ervoor maar was het omdat die net niet doorbrak..)

Misschien had FF het dus volledig fout ivm mijn eisprong? Kan die toch op zondag gelegen hebben of zelfs eventueel op maandag?

Wat denken jullie ivm mijn eisprong? Heb mijn kaartje in bijlage gestoken..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,1 KB
      Weergaven:
      19
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie enorm veel open bolletjes voornamelijk de laatste 1,5 week.
    Je moet echt op hetzelfde tijdstip gaan meten. Een verschil van 50 minuten kan echt te veel zijn.
    Als ik eerlijk ben zie ik nog geen ei in je tempkaartje.

3. Amintah

Amintah Lid

27 jul 2016
    33
    0
    0
    Die open bolletjes zijn vanwege "sleep deprived" anders waren ze vol gekleurd.. 😔 (Die misbruik ik om aan te duiden wanneer ik slecht sliep, wat soms een indicatie is bij mij)

Heb zondag wel immens veel ovulatiepijn gehad (die dag van de 37.6)

Deel Deze Pagina