We hebben vandaag een telefoon via marktplaats verkocht. hij werkte prima, altijd veel plezier.van gehad. nu wil de koper hem terug brengen. omdat hij er niet mee overweg kan. natuurlijk doe ik dit niet..eens gekocht is gekocht... of zie ik dit verkeerd
Ik zou het ook niet doen. Dat is het risico van marktplaats. Of je moet er bij zetten dat je terug brengen geen probleem vind..
Ik neem aan dat ze hem bij jou getest hebben? Zo ja, dan had diegene vamn te voren kunnen zien dat hij/zij er niet mee overweg zou kunnen. Buiten dat weet je nu helemaal niet wat er in de tussen tijd mee uitgespookt is.
Dat zou dan heel jammer zijn voor de koper, dan had hij voortijdig beter moeten weten. Ik mag toch hopen dat mensen eerst informeren en weten wat ze kopen. In dit geval zal het bij mij echt garantie tot aan de drempel zijn.
Ja daag, en wie weet wat hij er in de tussentijd mee heeft gedaan. Zo hebben wij ook ooit een telefoon verkocht via MP. Het ding deed het prima. S'middags belde die vent op dat de speaker het niet goed deed en hij z'n geld terug wou.. Niet gedaan natuurlijk want bij ons deed hij het prima. Jullie "klant" had dan maar naar een winkel moeten gaan, dan had ze inderdaad alles kunnen proberen.
Niet terugnemen. Voor t zelfde geld had die persoon dezelfde telefoon waar wat mis mee is koopt ie via jullie de nieuwe die hij toch ineens niet wil. En dan krijg je zijn oude kapotte retour... Elke nieuwe telefoon is wennen. Wat niet lukt kun je in de gebruiksaanwijzing terug vinden!
Ik zeg ook vooral niet terug kopen, dat is het risico als je iets via mp koopt! Had hij maar eerst meer info moeten opzoeken voor hij wat kocht.
dit idd.. en hoe kun je nu al na 1 dag weten dat je niet met de telefoon overweg kan? wennen heet dat toch?... dat klopt al niet !