Ik sport elke zaterdagochtend en dat is vrij intensief. Vaak 2 uur lang conditie en kracht training. Maar ik heb vaak onwijs moeiten met ontbijten en nu dus ook. Ik heb wat kwark op met havermout. Maar drie happen en ik zit vol. Dus ik vroeg mij af, wat eten jullie voor het sporten? Maar ook daarna. Behalve eiwitrijk ik was wel nieuwsgierig of men nog goede tips hadden.
Voor het sporten eet ik niks, ik drink twee kopjes koffie. Daarna eet ik bijvoorbeeld 3-4 boterhammen, stuk fruit en 250 gr kwark
Kwark me lijnzaad en een cracker met pindakaas Na het sporten ook weer kwark en dan waar ik zin in heb. Wel altijd koolhydraten...
Ik dacht dat sporten op een lege maag altijd ongezond was vandaar Maar ik probeer altijd na het sporten vooral khoolydraten en eiwitten te eten. Alleen dat voor het sporten is lastig
Haha dat doet mij denken aan een paar jaar geleden. Zwom met iemand die dat deed om af te vallen en gezond bezig te zijn. Maar na het zwemmen had die zo'n honger dat de frietpan aan ging😂
PreWorkout bestaat uit ingrediënten die zijn samengesteld om je lichaam voor te bereiden op de een training. Het geeft je enorm veel energie waardoor je harder en langer kan door trainen. Ook krijg je een enorme focus tijdens een het trainen. Ik vind het heerlijk!! Alles tintelt, zit vol energie... soms wel iet wat opgefokt. Maar dat is voor het trainen niet heel erg.
Waar koop je dat Imensa? Ik merk dat als ik inderdaad een half uurtje nog even goed wat eet veel beter en fijner sport dan alleen ontbijt. Ik sport meestal rond 11 a 11.15...dus ook al tegen middageten aan..
Als ik 's morgens sport eet ik Brinta. 's Avonds gewoon avondeten maar dan niet teveel want sporten met zo'n volle maag vind ik niks. Na het sporten drink ik op de sportschool meteen een eiwitshake. Daarna eet ik 2 boterhammen met pindakaas en ei of een bakje magere kwark met fruit.
Als ik s ochtends ga sporten ontbijt ik met havermoutpap met vulling zoals fruit, noten, kaneel, cacaonibs, net wat ik in huis heb en waar ik trek in heb. Dan na het sporten een goede lunch net waar we trek in hebben, zoals luxe tosti's, gebakken eieren met boterhammen, soep... Als ik s avonds sport, zorg ik meestal dat we pasta eten, dat is altijd met veel groente. Na het sporten neem ik dan kwark met fruit.
Ik sport sochtends en dan eet ik 2 bruine boterhammen met kaas en 2 koppen koffie na het sporten drink ik alleen water