Sluban lego

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 22 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Wie kent dit 'merk' en hoe is de kwaliteit hiervan?
    Zag het van de week bij een bouwmarkt staan en de prijzen daarvan zijn een stuk lager dan die van de echte lego
    Vandaar nu mijn vraag over de kwaliteit ervan

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Mijn mening Is dat het neplego of echt heel slap Is zodat het niet op elkaar blijft zitten. Of het gaat zo moeilijk dat ze altijd een volwassen persoon nodig hebben om te bouwen.

Hier krijgen we het wel met verjaardagen enzo maar eigenlijk gebruiken we het dan niet. Originele lego spelen ze heel veel mee

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn ervaring is net zo met nep lego. Of het past niet lekker waardoor het zo uit elkaar flikkert, of het zit zo vast dat je iemand zijn harses ermee kan inslaan.

Hier koop ik de bakken lego (bouwplaten, huisjes, poppetjes etc) via marktplaats en van die thema dingen zoals Ninjago etc gewoon in de winkel.

4. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Onze zoon heeft het wel eens gehad. Waardeloos spul. De stenen blijven slecht op elkaar zitten, wielen van autootjes draaien niet of slecht.
    Lego is z'n meerprijs echt waard dan!

5. mamav2boefies

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Oke bedankt voor het reageren!

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier dezelfde mening. Mijn zoontje heeft het wel gehad, maar het past ook niet fatsoenlijk op de gewone lego. We hebben die doosjes er nu tussenuit gehaald. Het past ook net niet lekker op elkaar waardoor een autootje toch eerder uit elkaar valt..

Dan maar wat duurder en spul dat gewoon goed is. We hebben de lego van mijn man (30+ jaar oud) ook erbij gedaan, dat werkt net zo goed als nieuw spul..

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik ben niet te spreken over de kwaliteit van nep lego!

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wij hebben een mini doosje gekocht om te proberen, en tjong wat een prut zeg, valt alleen maar uit elkaar, of wel goed koop is duur koop in dit geval.

9. mamav2boefies

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Bedankt voor de reacties! Niet kopen dus :D

Deel Deze Pagina