Wie kent dit 'merk' en hoe is de kwaliteit hiervan? Zag het van de week bij een bouwmarkt staan en de prijzen daarvan zijn een stuk lager dan die van de echte lego Vandaar nu mijn vraag over de kwaliteit ervan
Mijn mening Is dat het neplego of echt heel slap Is zodat het niet op elkaar blijft zitten. Of het gaat zo moeilijk dat ze altijd een volwassen persoon nodig hebben om te bouwen. Hier krijgen we het wel met verjaardagen enzo maar eigenlijk gebruiken we het dan niet. Originele lego spelen ze heel veel mee
Mijn ervaring is net zo met nep lego. Of het past niet lekker waardoor het zo uit elkaar flikkert, of het zit zo vast dat je iemand zijn harses ermee kan inslaan. Hier koop ik de bakken lego (bouwplaten, huisjes, poppetjes etc) via marktplaats en van die thema dingen zoals Ninjago etc gewoon in de winkel.
Onze zoon heeft het wel eens gehad. Waardeloos spul. De stenen blijven slecht op elkaar zitten, wielen van autootjes draaien niet of slecht. Lego is z'n meerprijs echt waard dan!
Hier dezelfde mening. Mijn zoontje heeft het wel gehad, maar het past ook niet fatsoenlijk op de gewone lego. We hebben die doosjes er nu tussenuit gehaald. Het past ook net niet lekker op elkaar waardoor een autootje toch eerder uit elkaar valt.. Dan maar wat duurder en spul dat gewoon goed is. We hebben de lego van mijn man (30+ jaar oud) ook erbij gedaan, dat werkt net zo goed als nieuw spul..
wij hebben een mini doosje gekocht om te proberen, en tjong wat een prut zeg, valt alleen maar uit elkaar, of wel goed koop is duur koop in dit geval.