Wie kijkt dit ook? Ik vind het echt dood-eng! Ik zit elke keer op het puntje van mijn stoel... We kijken het altijd terug, hebben geen tv, dus gelukkig kijk ik overdag. Als ik 's avonds pas zou kijken, zou ik niet kunnen slapen. Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Jammer genoeg zijn we al op de helft Oja, ik heb nog nooit zo'n goede Nederlandse serie gezien.
Is een nieuwe serie, 4-delig, en wordt op zondagavond uitgezonden. Hoofdrolspeler is Daan Schuurmans, mede-hoofdspelers Anna Drijver en Theo Maassen. Volgens mij om half 10 vanavond weer Ik vind het in ieder geval erg leuk
Om 20.30 begint het zondag. Wij kijken het ook en het is inderdaad erg jammer dat dit alweer de derde aflevering was van de 4 Ben zo benieuwd wie meneer Miller is.
Echt superserie! Heel Onnederlands idd. Jammer dat het maar 4 afleveringen zijn, hopelijk volgen er veel van dit soort series.
Ik heb het boek ervan gelezen dat was ook zo spannend. Kwam er helaas te laat achter dat er een serie van is gemaakt. Ik ga nioet zeggen hoe het afloopt maar er zit echt een spannend einde aan hoor!
Idd heel spannend. Ik ga straks het boek ook maar eens lezen, ben heel benieuwd nu door de serie. @yellowsun: klopt de serie een beetje met het boek, of is er veel veranderd?
ja het klopt heel goed met het boek,er zijn bijna geen dingen weg gelaten ( moet wel eerlijk zeggen dat het al een jaar of 2 geleden is dat ik het heb gelezen dus details weet ik niet meer)Maar naar mijnidee klopt het allemaal heel erg goed. dat vind ik wel goed want als je bv films ziet zoals de gelukkige huisvrouw of komt een vrouw bij de dokter vond ik veel dingen weg gelaten die wel van belang waren en dat is dus niet. Net zoals de serie is het boek spannend tot het eind en weet je tot het eind niet wie meneer miller is. Van dezelfde schrijver (Charles den Tex ) heb ik ook Cel gelezen die ook even spannend is.Echte aanraders hoor!!!