Hoihoi! Wie heeft gisteravond 'madness in the fast lane' gezien op rtl 5? Ik was aan het kijken, maar kon mijn ogen echt niet meer open houden? Zou graag willen weten hoe het afliep, het was namelijk een erg vreemd verhaal! Voor degene die het me kan vertellen: Alvast bedankt!
@marleen4683 Ik heb even voor je gespeurd op internet. Maar op rtlgemist moet je 0.99 betalen om de uitzending te kunnen zien. Op youtube staan ze ook in 4 afleveringen, maar dan helaas zonder ondertiteling. (weet niet of ik de link hier mag neerzetten?) YouTube - Traffic Cops - Twins Madness In The Fast Lane 1 of 4 @Sharmila, Ja klopt dat ging over die tweeling die over de snelweg renden. Ik heb het ook gezien. Ik heb echt vol verbazing zitten kijken. Maar volgens mij hebben die meiden echt veel engeltjes bij zich. Tot wanneer heb je het gezien?
Ik had inderdaad vanmorgen al gezien dat je bij rtl gemist 99 cent moet betalen. Thanx voor de link! Ik red het meestal wel zonder ondertiteling, heb bijna 6 maanden in Engeland stage gelopen Ik heb het gezien tot ze die man neerstak. Toen ging ze er vandoor met een hamer of zo.
die ene met de rode trui hebben ze na 2 dagen vrij gelaten. Heeft dan de man (die haar onderdak bood) vermoord met een mes,toen ze buiten liep zag een getuige haar met een hamer op haar eigen hoofd slaan,toen hij haar wou tegenhouden heeft ze hem op het hoofd geslagen met een dakpan. Dan is ze weer gaan lopen van de politie en is dan van een brug gesprongen (13 m hoog),toen hebben ze haar eindelijk kunnen arresteren. Bij beide dames geen sporen van drugs,drank medicijnen gevonden. Bezeten door de duivel dan?
@Marleen4683, En heb je het al gezien? @Petatje, jaja, dat is het precieze verhaal wat jij schrijft. Spannend was het he? En inderdaad, geen sporen van drugs of alcohol of medicijnen. Als jij wordt aangereden op de snelweg door een personenauto of overreden wordt door een vrachtwagen dan mankeer je wel even wat denk, maar alle twee de zussen zijn er gewoon weer boven op gekomen. De ene zus wel een paar maanden in het ziekenhuis, maar die met die rode trui sprong na 10 minuten gewoon op en rende zo de andere snelweg op..... Dan ook nog eens dat ze van 13 meter naar beneden springt en dan ook niets mankeren (of had ze nou gebroken enkels?) dat stukje heb ik niet helemaal meegekregen, zat te knikkebollen op de bank haha. Ik denk wat jij ook zegt dat ze bezeten zijn door het een of ander........... 't waren in ieder geval geen "gewone" zussen. Is er iedere week zo'n aflevering dat jullie weten?
Jep heb het gezien! Die meiden sporen echt niet zeg. Jammer dat ze op den duur toch weer vrij komt, je zou zeggen dat dat nog een keer mis moet gaan. Geen idee of er nog meer afleveringen komen, zometeen maar even in de tvgids kijken
Nee, ze waren niet bezeten hahahaha Ze hebben een aantal psychiaters er naar laten kijken en 1 kwam tot de conclusie dat het een psychose was. 1 van de 2 had een psychose en heeft de ander daarmee aangestoken, was erg zeldzaam, maar wel verklaarbaar omdat het een tweeling is. De tweeling die opgepakt is is ook ontoerekeningsvatbaar verklaart op het moment dat ze de moord op die jongen pleegde en omdat ze weer helemaal helder was op het moment van de rechtzaak kon de rechter haar geen tbs of dwangverpleging opleggen en kreeg ze in totaal maar 5 jaar. Ze heeft nog steeds contact met haar zusje die inmiddels weer terug naar Zweden is gegaan en over een paar jaartjes komt ze vrij en zal ze vast wel contact met haar zusje zoeken.