Vraagje over Baby Born Interactive icm accessoires

Discussie in 'De lounge' gestart door Bika, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bika

Bika Niet meer actief

Mijn zoontje heeft 9 maand geleden toen hij een broertje kreeg een Baby Born Interactive gekregen. Nu heeft hij voor kerst het interactieve flesje en de slaapzak erbij gekregen. D

Ik was onder de indruk dat de accessoires direct op de BB zouden reageren zodra deze in contact met elkaar kwamen. Maar dat gebeurd dus niet. De fles doet het alleen als er op de knop gedrukt wordt. De slaapzak alleen als het konijntje op de juiste plek gelegd wordt. De gebruiksaanwijzing word ik ook niet veel wijzer van helaas, daar staat alleen in dat ze geluid maken en ja dat doen ze ook wel, maar er is weinig interactie met de pop zelf dus.

Weet iemand wat we verkeerd doen? Of is het gewoon niet mogelijk wat ik denk dat er zou moeten gebeuren zodra je de pop in de slaapzak legt?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    De slaapzak ken ik maar daar moet de pop ook op reageren. Tenminste bij mijn nichtje wel. Zodra de pop er in gaat gaat de pop geeuwen en valt het snurkend in slaap. Ook gaat er een slaapliedje af maar weet niet of dat in combi gaat met het schaapje.
    De pop reageerde dus wel.

De fles ken ik niet

3. Bika

Bika Niet meer actief

Dat dacht ik dus al begrepen te hebben dat dat hoort te gebeuren. Dank je voor je antwoord!

Deel Deze Pagina