sluitband motherwear of belly bandit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Madelon84, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Ik heb de sluitband van Motherwear. De eerste dag kon ik hem nog niet om daarna wel. Echter niet gedragen aangezien ik geen "last "had van mijn buik. Bij mijn eerste had ik dit wel en toen geen band ;)

Ik heb dus nog een gloednieuwe band liggen welke ik verkoop. Ik hoor het graag als er iemand interesse heeft, hij ligt nog in de doos in de kast :D

2. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

nou denk dat ik dan ook voor de motherwear ga.. froggie welke maat heb je?

3. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Hoi ik ben een maat 42-44. Mij werd geadviseerd de maat te nemen welke je hebt als je niet zwanger bent

4. Madelon84

jammer das mij echt te groot.

5. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad jammer Froggie, ook niet mijn maat anders had ik hem graag van je gekocht.
    Weet iemand hoe je het beste kan bepalen welke maat je moet kopen? Ik wil niet straks met een te grote/te kleine zitten waar ik niks aan heb.
    Mijn kledingmaat voor de zwangerschap was 38 en een enkele broek maat 40. Nu tijdens de zwangerschap positiekleding gekocht in gewoon maat 38. Dus zo'n sluitlaken/band ook maat 38 nemen? Of Medium?
    Iemand advies hierover?

6. Madelon84

ik heb hem net besteld en heb maat M besteld.
    mijn maat van voor de zwangerschap is 36-38 maar die staat er niet bij.
    het is 34-36 (s)
    of 38-40 (m)
    mijn buik is behoorlijk groot geworden dus m is goed.
    voor jou zeker bibi!

7. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Madelon, waar heb jij hem besteld? Bij Motherwear? Ik ga dan ook maar een M bestellen, :)

8. Madelon84

ja, daar heb ik hem besteld!
    ben erg benieuwd hoe hij bevalt!

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ga toch niet die dure dingen kopen, zelfs op marktplaats verkopen ze hem voor 40. Ik heb eergister bij de action 3 van die corrigerende tailleslips gekocht, kostte 3 euro per stuk. Ga die gewoon dragen , helpt ook zeggen ze.

10. Madelon84

dat lijkt mij echt niet voldoen. bovendien moet je elke keer met verschonen van kraamverbanden en naar het toilet gaan "alles" uitdoen en het kan nooit zo goed alles bij elkaar houden als zo'n band.
    maar moet je natuurlijk zelf weten.
    heb idd ook op mp gekeken, belachelijk dat er voor tweedehands banden nog zoveel gevraagd/geboden wordt.
    daarom heb ik hem gewoon nieuw gekocht, kan ik hem daarna altijd nog doorverkopen.

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ik weet mijn maat niet dus vandaar dat ik ook geen nieuwe durf te kopen. Is ook zonde als ik de verkeerde blijk te hebben. Ik ga eerst met die onderbroeken proberen , want mijn nichten enzo hebben ook zo gedaan en hebben geen buikje meer

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

upppppppp

14. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    ik vind het eigenlijk helemaal niet zo duur ..
    als je dan bedenkt dat je je er lekkerder door voelt (niet blubber gevoel) en je lichaam zich weer makkelijker terugvormt dan vind ik het eigenlijk nog wel wat meevallen..
    maar dat is natuurlijk persoonlijk.

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bloem. Ja oke prijs valt mee maar als ik de verkeerde maat koop? dan kan ik ook niet omruilen want ik ben nu best veel aangekomen, weet mijn maat niet

16. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    ja das absoluut waar natuurlijk!
    Misschien kan je Motherwear mailen met de vraag als ie niet past (omdat je net een beetje tussen twee maten inzit) kan trugsturen en ruilen?
    en ik weet dat ze hem hier ook bij de thuiszorgwinkel verkopen.. weet niet in welke regio je woont maar je kan de verkooppunten op de site van motherwear zien :) dan zou je hem ook altijd nog meteen na de bevalling kopen.. (of je man dan natuurlijk) ;)

17. Madelon84

ik heb hem in huis! super snelle levering want ze zijn vrijdag van vakantie teruggekomen.
    ben blij dat ik niet de s heb genomen. heb de m en de 2 kanten raken elkaar nog niet als ik hem om mn "middel" sla, maar ben natuurlijk hoogzwanger dus zou ook niet goed zijn.
    @sila: op de site staat wel heel duidelijk aangegeven hoe je je maat moet berekenen hoor! je weet toch wel je broekmaat van voor de bevalling? ben je meer dan 20 kilo aangekomen moet je een maat groter nemen.
    en idd wat bloem zegt, ze verkopen ze ook bij thuiszorgwinkels en bepaalde babywinkels.

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oke thnx voor de tips meiden ik zal even op de site kijken

19. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    aaaaah ik heb m ook vandaag binnen gekregen.. heb hem even bij mijn zus getest (bijna zelfde maat)
    en hij sluit heel mooi aan.. zelfs al zou ik nog wat kilo's aankomen.
    hij voelt trouwens wel veeeel soepeler dan de belly bandit!
    vind die twee extra banden ook wel handig denk ik om hem nog even wat extra aan te snoeren.
    Heb trouwens een M-etje besteld.

20. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Mijn sluitlaken kreeg ik vandaag ook opeens binnen.. Ze hadden mij ook een mail gestuurd dat ze met vakantie waren geweest..

Nou ben benieuwd of het bevalt.. Ga mezelf nu namelijk niet insnoeren, lijkt me niet handig;).

Ik had ook maat M voor de zwangerschap en ben tot nu toe nog niet aangekomen, dus ik heb ook maat M besteld..

Gr.
    Carlien

Deel Deze Pagina