hallo all wilhier even vertellen hoe gelukkig ik me voel hihi na 20 weken ziek zijn voel ik me eindelijk goed vooral nu , voel de baby iedere dag en niet zo'n beetje ook mn buik gaat alle kanten op !!! de eerste was een stuk rustiger heb ik t idee (of ik ben t miss vergeten hoe t was ) ik vertel dit ook tegen mijn vriend maar die is er dan wat cooler onder . hij voelt t natuurlijk ook niet . ondanks dat ik weet dat de bev pijn gaat doen kijk ik er toch weer naar uit , maar ga lekker genieten van alle bewegingen want ik weet ook dat ik t een paar dagen na de bev weer ga missen en dit is waarschijnlijk de laatste is t zo dat als t kindje nu zo druk is dat ie als t geboren is rustiger is ??? heb t idee dat mijn dochtertje rustiger was maar die heeft wel 3 mnd gehuild !! hoop dat nu niet mee te maken maar dat vergeet je ook weer snel want heb nu een super lieve dochten soms met nukken maar ze word bijna 2 dus dat hoort erbij en dat heeft ook wel weer iets . fijn dat ik t even kon schrijven hier
fijn dat je je nu goed voelt! hopelijk blijft het vanaf nu zo! geniet nog lekker van de laatste maandjes en dan genieten van jullie tweede wondertje!
leuk om te lezen!! geniet maar lekker verder van je zwangerschap! Is toch ook een hele mooie wonderlijke tijd
Wat fijn voor je!! Heerlijk! Ik kijk er ook echt weer naar uit om de kleine te voelen!! En precies wat jij zegt ( hier is het waarschijnlijk ook de laatste), na de bevalling zullen we het gaan missen! Na mn zoontje miste ik ook echt mn buik! Dus nog lekker even genieten meid!!