Zwangeren: meld u aan!! Moeders voor moeders nu nog harder nodig!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maartje84, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Velen kennen Moeders voor Moeders al, maar wie weet ook dames nog niet...

Moeders voor Moeders verzameld urine van zwangere vrouwen in waar vervolgens het vruchtbaarheidsmedicijn Pregnyl van gemaakt kan worden. Het bedrijf MSD krijgt de urine aangeleverd en zuivert het HCG hormoon (het hormoon welke zorgt voor een positieve zwangerschapstest) uit de urine waardoor een medicijn gemaakt kan worden welke er voor zorgt dat vrouwen kunstmatig een eisprong krijgen. Dit medicijn is hard nodig bij diverse vruchtbaarheidsbehandelingen, waaronder bij IVF.

Momenteel is er een tekort aan Pregnyl, naar wat ik gelezen heb door een te kort aan het grondstof HCG.

Daarom, dacht ik laat ik hier een oproep plaatsen voor de dames die niet wisten dat ze met hun zwangere urine vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen kunnen helpen. Wie weet bereik ik op deze manier een handjevol vrouwen die hun urine willen afstaan.

Meer informatie:
    Moeders voor moeders: Home Page

Freya: Lees Nieuws

Hoe meld je je aan:

Manieren om je aan te melden:
    Via het aanmeldformulier --> Moeders voor Moeders
    Via het gratis telefoonnummer van Moeders voor Moeders: 0800-022 80 70 .

Groetjes, Maartje (zelf moeder geworden na heel wat Pregnylinjecties)

2. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    jeetje... best schrikken eigenlijk! ik heb braaf mee gedaan deze keer... dus ik hoef me niet schuldig te voelen! ga dit bericht ook even op m'n fb plaatsen!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oeps... Zie net dat Snoopy al een vergelijkbaar topic had geopend...

;)

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank je!! :)

Verspreid het voort!!! :D

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ook ik doe al mee!
    Ik neem aan dat alle meiden hier op het forum moeders voor moeders wel kennen!
    En hopenlijk doet iedereen gewoon lekker mee!!!!!

6. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    Ik doe ook mee!!:D

7. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe niet mee in het andere topic al uitgelegd waarom niet (ben nog maar 23 maar al jaren blaaspatient heb nare associaties met urine opvangen) maar vind het super dat er mensen zijn die zich hier voor inzetten! Mama 322 ik voel me helemaal niet schuldig dat ik niet mee doe en vind dat niemand dat hoeft te voelen.. Om welke je reden ook je niet mee kan/wil doen. Wel super als je wel kan en wil meedoen!

8. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik heb me ook al aangemeld!!!

9. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik doe tuurlijk mee en hoef het alleen nog maar vandaag op te vangen, dan zit het er alweer op. Vind het een kleine moeite en heb het met liefde gedaan. Al help ik maar 1 persoon, dan is het de moeite waard geweest!!

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik doe ook weer mee, indd met liefde al moet ik toegeven dat het me deze keer wel zwaar valt. Heb vorige keer geen last gehad van de lucht, maar deze keer dus wel. Maargoed, als ik er een kinderloos stel mee kan helpen, dan doe ik dat graag. Door mijn miskramen besefte ik maar wat meer wat voor 'n wonder het allemaal eigenlijk is :).

Toch heb ik wel mijn twijfels over het hele gebeuren. De informatrice vertelde ook deze keer weer dat de urine soms in de verkeerde handen valt en er dan een afvalmedicijn van word gemaakt, het mag niet en werkt niet maar het gebeurd toch. Ik vraag me wel af hoe onze urine bij die instantie in handen valt. Ik nam aan dat mvm zelf zorg draagt dat het bij de juiste instantie terecht komt..

Deel Deze Pagina