Gisteren zijn we gaan kijken voor een kinderwagen bij Prenatal en de beste keuze leek mij de Quinny Buzz 3, omdat deze redelijk hoog is, licht, goed wendbaar, dus voor mij als stadsmens perfect. De Adventure 3 verkochten hun niet, maar die heb ik een paar keer op straat gezien en vind hem op de Quinny Buzz 3 lijken, weet iemand de verschillen en of dat ook een goede wagen is? Nu lees ik hier veel negatieve dingen over de Buzz 3, zoals dat hij snel om zou kiepen, te weinig boodschappen ruimte, banden die stuk gaan, veer die kapot gaat, maar gaat dit niet over de oudere modellen? Mijn grootste dillemma is dat ik veel verhalen lees over dat de baby te snel uit de ligbak zou groeien en dan nog te klein of te jong zou zijn voor de buggy. Ik denk dat ik best een groot kind zal krijgen en twijfel nu dus of het geen miskoop zal worden doordat de bak te snel te klein kan zijn? Alle tips, info en alternatieven zijn meer dan welkom...
hoi, ik heb een buzz 3 uit 2007. Dat de boodschappenmand klein is klopt, maar met goed proppen kom je best ver ; ) verder is hij idd hoog, ik ben 1,88 en het loopt prima. omkiepen of kapotte banden nog niet mee gemaakt. onze zoon was ook groot, is in augustus geboren en ik moest in januari de bak eraf halen. valt dus wel mee vond ik. succes met kiezen
Dank je voor je reaktie Dat klinkt erg goed! Jij bent ook lang zeg, vind mijzelf met 1.80 al zo lang Ik ben nog erg benieuwd naar de X Adventure Inmotion, die lijkt volgens mij op de Quinny Buzz 3, hoop dat iemand daar nog op reageerd?! maar anders ga ik zeker voor de Buzz 3
Hoi! Wij hebben de xadventure inmotion. Tot nu toe zijn we er erg blij mee, maar het duurt nog een paar weekjes voordat we hem kunnen gaan gebruiken Hij is wel erg geschikt voor lange mensen: ik ben 1.75 en mijn man 1.90. Het handvat is te verstellen en de bak zit vrij hoog, dat vind ik erg fijn want dan hoef je niet zo ver te bukken om je kindje erin te leggen of eruit te halen. Succes met je keuze!
wij hebben de xadventure waarom geen buzz gekozen? heel simpel; in de stad trilt je kind best flink door die gekke plastic bandjes, dat leek me gewoon niks! daarbij heeft mijn vriendin hem tijdelijk gehad, hij is wel heel handig in gebruik enzo maar vind het ontzettend onhandig dat de kinderwagen niet helemaal plat kan.... wij zijn super tevreden over de xadventure inmotion. vond zelf de easywalke ook geweldig en heb heel lang getwijfel tussen de xadventure en de easy walker.... de keuze waarom de xadventure is gewoon geworden omdat in de winkel waar we alles kochten ze geen easy walker hadden suc6 met kiezen
Ok, ik zal ook nog even naar de Easywalker gaan kijken. Ik heb inmiddels wel begrepen dat Adventure Pulse meer op de Buzz lijkt dan de Inmotion. Waarom hebben jullie voor de Inmotion gekozen en niet voor de Pulse? Gelukkig heb ik inmiddels wel een verkoopadres redelijk dicht bij mij in de buurt gevonden, dus zal toch weer even zelf gaan testen. Ik hoorde dat de Pulse iets groter en stugger is dan de Buzz, maar ik hoop dat het meevalt, want de prijzen en kleuren vd Adventure zijn veel leuker Bedankt voor jullie reakties.
Wij konden niet kiezen tussen de pulse en de inmotion, de pulse was niet in in die winkel. Maar Xadventure heeft idd leuke kleuren.
Mijn dochter pastte met 7,5 maanden nogsteeds in de quinny buzz wandelwagenbak... (ze is ook een ukkepukkie, hoor, en wel met de armpjes omhoog, arme kind). Ze is er nu te nieuwsgierig voor, zit nu liever rechtop. Ik heb alle ellende gehad met de quinny buzz 3 die je beschrijft. Maar het voordeel is wel dat hij klein, licht en zeer eenvoudig opvouwbaar is en superwendbaar, de maxi-cosy past er op en je hobbelt met gemak over alle ondergronden (strand, gras, maakt niet uit). De adventure pastte bij ons niet achterin de auto en konden we in huis niet kwijt. De service van quinny is wel ok, we hebben een nieuw onderstel gekregen toen de veer het niet meer deed. In praktijk mis ik vooral de boodschappenmand zoals de adventure die wel heeft. Het is eigenlijk het verschil tussen een racefiets en een vrachtwagen. Kijk naar wat je het meest nodig hebt.