Wie vertelt me haar leukste kinder/babyspeciaalzaak? Het lijkt me leuk om tijdens mijn zwangerschap winkeltjes bij langs te gaan op zoek naar leuke spulletjes voor ons kindje. Ik weet helemaal niks van leuke originele winkeltjes buiten mijn regio (Groningen) en jullie weten vast wel leuke winkels bij jou in de buurt! Ben op zoek naar meubeltjes. kleertjes, lakentjes, loopfietsjes, speeltjes, stofjes... Kortom, om ideetjes en leuke en schattige dingetjes te vinden. Laat het me weten, voor weekendjes en dagjes vol babyspulletjeskijkplezier! Alvast bedankt! Janneke
De leukste dingen heb ik online gekocht: - www.pinka.nl (mooie lakentjes) - www.rodekapjes.nl (superleuke lakentjes). - http://www.little-babies-bedshop.nl/ (deze vrouw heeft voor mij precies de aankleedkussenhoezen gemaakt die ik in mijn hoofd had (die met balletjesband erin genaaid). Als je even zoekt op internet vindt je de leukste internetwinkeltjes! Wat betreft winkels die super zijn om te bezoeken: - Prinses op de erwt in Utrecht. - www.Kindercompagnie.com in Lithoijen bij Oss (superleuk) - www.moedersmooiste.eu in Den Bosch Met al deze leuke winkels zul je mij dan ook niet zien bij een Prenatal, Babydump of Gardo. Als je eenmaal de mooie winkels hebt ontdekt kun je het daar echt niet meer vinden....
Of zie je kindjesafdeling van www.flavourites.nl Geweldige dingen daar in veel winkels! Heerlijk om avonden leuk babyspul te kijken!
Moeders mooiste in den Bosch, geweldige winkel! ( voorheen Sterre en Tijl). In de Vughterstraat zit ook nog een andere leuke winkel voor zwangerschaspskleding en andere leuke babydingetjes Er zit ook een prenatal ( stadswinkel en warenhuis) en een aantal leuke kleine kledingwinkeltjes voor baby's en kinderen. En.. je kunt er natuurlijk de heerlijkste bossche bollen kopen...
In Groningen weet ik alleen de grotere babyzaken: Prenatal, meubelboulevardhoendiep en ook een winkel in de binnenstad Babypander(naast prenatal hoendiep) Babyplanet ook hoendiep naast beterbed Babygardo in de vesta In Zwinderen(bij Hoogeveen) is een leuke Babydump, is wel even rijden maar ik vond het wel de moeite waard. H&M schijnt leuke kleertjes te hebben ook hebben ze positiemode(ben ik zelf nog niet geweest). C&A heeft ook wel leuke kleertjes vind ik zelf. Hema vind ik een beetje tegenvallen.
Qua online shoppen vind ik de volgende winkels erg leuk: - Daffodille.nl (voor van alles en nog wat) - Hm.com (voor kleertjes en accesoires) en natuurlijk - Prenatal.nl en - Babypark.nl (dit is ook echt een topzaak; van boxkleden tot babykamers en Maxi Cosi's tot kinderwagens) Babydump vind ik leuk om in rond te lopen en Prénatal ook.
Dag allemaal, wat super zeg, dat jullie allemaal reageren! Ik kom hier net kijken op de site en ben blij verrast! Er zitten al hele leuke internettips bij die ik heb bekeken en winkeltjes in den Bosch en Utrecht etc. ga ik zeker een keer opzoeken. Voor wie een keer in Groningen is, hier mijn aandeel: Behalve de H & M en Prenatal etc.hebben we hier: - Kind en Kleiner (originele meubeltjes, exclusieve kleertjes, supermerken!) - Kade 3 (supermooie - wel dure- kinderkleertjes) - Toy Toy, originele kinderspeelgoedzaak - Asbran, ook kinderspeelgoed, veel van hout Ga vooral verder met jullie tips, leuk!