sluitlaken

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Flowerz, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    hallo dames,

ik las ergens iets over een sluitlaken.
    hoe werkt dat precies en werkt dat?? wat kost dat en waar haal je die weg??

groetjes

2. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Hier kan je er alles over vinden en kopen:
    Welkom bij Motherwear!

Ik heb een sluitband gekocht, maar heb toen een spoedks gehad. Je mag de band gebruiken na een ks, maar ik was bang en durfde het niet. Geen ervaring mee dus.

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb destijds een sluitband gebruikt. Vond ik gemakkelijker omdat die met klittenband werkt en je dus eenvoudig zelf om kunt doen. De volgende keer zou ik de sluitband zeker weer gebruiken. Het voelt lekker strak aan. Mijn buik was ook snel weer strak. Maar of dat aan de sluitband heeft gelegen is natuurlijk lastig te zeggen.

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik heb er ook een gekocht van motherwear. Lijkt me wel erg fijn als je wat straks om je buik hebt zodat niet alles zo flubbert. Ben erg benieuwd of het inderdaad ook echt fijn is. Iemand ervaring?

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had een sluitlaken, maar zou volgende keer voor een band gaan. Het knopen is niet iets wat iedereen kan en ik vond hem erg omhoog kruipen. Een band lijkt me lekkerder zitten en gewoon gemakkelijker.
    Ik had hem trouwens van motherwear, maar via marktplaats, voor 20 euro.. en later voor diezelfde prijs weer verkocht, maar ik had hem dus eigenlijk amper gebruikt, 1 x... Ze zijn ook prima te wassen in elk geval.

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik had een sluitlaken. Vond het erg lekker zitten. Alleen aan het einde van de dag moest het weer opnieuw geknoopt worden, dat kon ik niet zelf. Mocht ik nog een kindje krijgen dan ga ik voor de band, is gewoon makkelijker!

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Haalt het ook aan als je deze de eerste keer niet hebt gebruikt? Ik ben er wel benieuwd naar en wil deze ook wel kopen, maar ik vraag me dus af of het zin heeft als je deze de 1e x niet hebt gebruikt

8. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook een sluitlaken gebruiken. En mijn moeder heeft uit Dubai ook een sluitband meegenomen. Dus ik ben benieuwd. Maar ik ben er "soort van" mee opgegroeid.
    Bij Surinaamse vrouwen is het niet meer dan normaal dat je na de bevalling een sluitlaken draagt. Alles weer gelijk op zn plek krijgen en goed voor je baarmoeder die in het begin heen en weer kan rollen door je buik.

Mijn moeder en tantes zweren erbij.

9. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    dus je buik is sneller weer plat dan zonder een sluitlaken/band??

Deel Deze Pagina