ontsluiting? huh

Discussie in 'De bevalling' gestart door djezelf, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik lees bij een boel meiden dat ze weken met een aantal cm ontsluiting hebben gelopen of nu nog lopen.
    Ik vraag me zo af hoe jullie dat nou weten?
    Bij de vk heb ik nog geen enkele keer een inwendig onderzoek gehad ( en ik dank god op m'n blote knieen! :roll)
    Maar zat me wel ineens te bedenken dat je met ontsluiting niet meer in bad mag enzo....tja maar stel nou dat je het niet weet?
    Dus.... hoe zijn jullie er achter gekomen dat je al ontsluiting had?

x Debby

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Je mag als je vliezen zijn gebroken niet meer in bad, als je ontsluiting hebt wel, jemag immers toch ook in bad bevallen ;)

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik denk, maar weet dat niet zeker, dat alleen op ontsluiting wordt gecheckt als je eerder al weeën hebt gehad. Bij mij wordt het ook niet nagegaan en wat ik heb begrepen is het heel normaal als je op het einde al een cm of 1 á 2 ontsluiting hebt.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik vroeg me dat ook al af. Denk idd dat je dan al weeen gehad moet hebben maar weet het niet zeker. Mijn vk doet ook geen inwendig onderzoek. Zal volgende keer es vragen hoe ze daar dan achter komen.

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @maisy... :oops: oh ja..hahaha :D

@daphne... huh dat wist ik niet. Goed om te weten!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik weet het niet zeker hoor Djezelf. Misschien dat iemand anders, die wel een inwendig onderzoek heeft gehad tijdens controles, meer kan vertellen.

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik had de dag voor de inleiding heel veel pijnlijke harde buiken en de ochtend van de inleiding bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    met deze vraag liep ik toevallig ook rond!
    ik heb ook nog geen in wendige onderzoeken gead verder...
    1x omdat ik gevallen was maar dat was met 20wk ofoz.....
    ben dus erg benieuwd...

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Idd ze controleren voor 40 weken alleen als daar echt aanleiding toe is... ga je over de 40 weken dan doen ze dat soms om te voelen of ze je kunnen strippen. Ontsluiting hebben kan verder echt geen kwaad ofzo en je mag nog gewoon alles doen. het zegt ook niet zoveel, er zijn er zat die weken met 4 cm kunnen rondlopen en een andere die zit potdicht totdat ze goeie weeën krijgt en gaat bevallen (en weer een ander zit potdicht, wordt ingeleid, krijgt weeën en blijft potdicht zoals ik maar dat zijn er niet zoveel)

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hehe, sorry hoor, maar ik moet toch even lachen. Je kan het wel humoristisch omschrijven, hihihi.

Deel Deze Pagina