hallo! morgen ga ik naar de VK, dus dan hoor ik het ook wel, maar ik maak me een beetje zorgen. ben waarsch. 7 weken zwanger, ongeveer, en heb vaak last een beetje ongesteld-gevoel in mijn onderbuik. en soms in m'n rug! het is niet echt pijn, meer een zeurend gevoel. is dit herkenbaar voor mensen? en hoe lang kan zoiets (zorgeloos) duren? het zal waarschijnlijk de baarmoeder zijn ofzo, maar ik ben telkens zo bang voor een MK... (tsjah, wie niet...). hopelijk kunnen er wat dames me gerust stellen...
Ik heb hetzelfde gehad met ongeveer 6 weken. Eigenlijk best vaak en dan meestal 's avonds inbed als ik tot rust kwam. Op een gegeven moment hield dat op en heb er nu nooit meer last van. Mn vk vertelde dat het inderdaad met de groei van je baarmoeder te maken heeft. Groeten Mona
ik heb dat heel regelmatig tot een wk of 8 gehad, lijkt me dus normaal, maar vraag het voor de zekerheid gewoon ff na als je er toch bent...... veel plezier in je zwangerschap Twinny
Hey Annn, ik heb sinds vanmiddag precies hetzelfde en maak me erg ongerust! Ik hoor dus graag wat jou Vk ervan zegt. Ik zit nu alleen op mijn werk (slaapdienst) en vlieg zowat tegen de muren! Grts, Bezorgde Maartje
Het komt schijnbaar erg veel voor.. ik heb zelf vanaf moment van eisprong tot aan een week of 11 in de zwangerschap (en nu nog soms) een ongi gevoel gehad, net als bij een ongesteldheid is nu met een zwangerschap je baarmoeder hard aan het werk om er een kindje te laten groeien, schijnt dus allemaal heel normaal te zijn. Liefs Manuela
Okee, ik ben de nacht goed doorgekomen en heb nu geen kramp meer. Ik denk dat ik maar aan het gevoel moet wennen. Straks komt MvM, dus dan kan ik weer een positieve test zien. Goed voor het moreel! Grts, Maartje
heel herkenbaar. Ik heb vooral in week 6 hele erge buikkrampen gehad alsof ik ongsteld ging worden. In week 7 was dit over. Ging toen over in de de hele dag misselijk zijn. Ik ben nu vandaag 8 weken en de misselijkheid is er nog steeds. Een goed teken zeggen. gr. Larissa