Ik heb de Bebesound overgenomen van iemand, maar zonder beschrijving. Ik zoek me gek naar die kleine, maar kan nog niets vinden. En word daar natuurlijk een beetje onzeker over. Heeft iemand tips?
We hebben van mijn zus een houten doptone gekregen.... Ben heel benieuwd wanneer en hoe goed dat ding werkt. Vind dat super, zo'n relatief ouderwets ding...lijkt me heel leuk. Maar nog geen ervaring dus Elmo
Ik weet alleen hoe de doptone werkt: gel gebruiken en dan zoeken maar! Als ik jou was zou ik 't apparaatje lekker meenemen naar de vk, kan zij voor jou kijken (en uitleggen) hoe 't werkt!
het geluid op het hardst zetten... je buik insmeren met babyolie of dat ding en dan beetje laag zoeken.. soms moet je even andere oordopjes erin doen bijv. van je mp3 (tip die ik hier weleens hoor).. ik heb zelf een angelsound en die werkt het zelfde, alleen luister ik eigenlijk nooit meer want voel de beeb duidelijk..
Tanja20; vraagje waar heb je die angelsound bij de kijkshop gekocht want ik keek net op de site maar kan m niet vinden. Is dat lang geleden dat je m gekocht hebt? Weet je toevallig nog wat dat dingetje kost? Groetjes mowtom
Dat is 'm ... http://www.kijkshop.nl/product/15363/359/persoonlijke-verzorging/baby_peuter/jumper-doptone-100s/
ik heb net nog op de site van de kijkshop gekeken hij staan onder persoonlijkeverzorging en dan bij baby`s hij kost daar volgens mij 44.95 komen nog wel verzendkosten bij.
Bij mij werkt bodylotion ook goed. Maar dan moet het wel een goed vochtige zijn, je hebt ook van die wat dikkere bodylotions en die werken weer niet.. haha even uitproberen dus. Anders ook eens kijken hoeverre je je eigen hartslag goed weet te vinden.. Het hartslagje van de baby is wat meer zoeken, maar de navelstreng moet je met goed olie toch eigenlijk wel kunnen vinden, dan weet je ook dat ie het goed doet.. Verder ook het dingetje maar hele kleine eindjes verplaatsen en ook een beetje kantelen kan soms helpen, dus naar links recht boven en beneden kantelen, soms weet je dan ineens de baby ook te vinden.. Succes!
Ik heb er een gevonden op marktplaats. Kan m op komen halen voor 15 euro is dat nou niet geweldig...er staat op: bebe sounds, prenatal heart listener van Unisar. Is dat een goede dat jullie weten? Ga ik in plaats van mijzelf voor me verjaardag mijn schatje vanavond verrassen...kan ie zijn kleintje weer horen!
nou die had ik eerst en kon het hartje nooit vinden en hoorde eigenlijk alleen mijn hartslag... toen ik wat verder was mischien net zover als jou ongeveer heb ik een nieuwe besteld via internet.. een angelsound en die vind ik echt geweldig
dames even een tip..smeer wat babyolie op je buik en doe er oordopjes ine , die hoofdtelefoon die r bij zit is wat onduidelijk en na even zoeken...ja daar is jullie kleintje ...erg mooi om te horen
Haaaai ben ik weer. Was vanmiddag in de stad en heb me niet in kunnen houden om m toch maar te kopen bij de kijkshop...van jullie hoor ik dat die wel goed is dus die maar gehaald. Jeetje wat ben ik toch tegenwoordig makkelijk om te lullen...verschrikkelijk! hahahaha Nou vanavond aan mijn schatje geven, ben benieuwd wat ie ervan vindt! Liefs mowtom ps ook voor het eerst positie kleding gekocht!@!
Ik heb er vanmiddag eentje gekocht bij de kijkshop....echt fantastisch apparaat...had de hartjes gelijk te pakken allebei...ik heb de hele middag zitten luisteren en word er echt gelukkig van... Heb ook allebei de harjes opgenomen en naar me mannetje gemaild die in het buitenland zit... hij kost 44.95 en is zeer handig in gebruik... Een echte aanrader dus...
Ja die angelsound is echt super, ik ben er ook heel blij mee! Luister nu nog iedere avond naar het hartje nu ik de baby nog niet iedere dag voel.
ja die angelsound is geweldig he... het heeft me de weken dat ik de kleine niet voelde echt gerustgesteld elke avond luisterde ik trouw naar het hartje.... nu ik de kleine meer voel doe ik het wat minder vaak, maar het blijft geweldig...genieten maar dames...
Ik had de beeb gister de hele dag nog niet gevoeld, dus toen ik naar bed ging, dacht ik; toch maar ff luisteren en jawel hoor het klopte vol op! Toen ik vervolgens wou gaan slapen, begon de beeb opeens druk te schoppen