Plassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo dames,

Ik denk dat iedereen wel 100 keer op een dag naar het toilet loopt maar nu vroeg ik me toch iets af, ik heb sinds gisteren dat ik (ondanks dat ik vaak naar het toilet ga) het gevoel dat als ik geplast heb dat ik enorm lang niet meer geweest was, echt zo een druk gevoel tijdens het plassen en dan begint het even later ook een beetje te "kriebelen" net boven mijn schaambod dat gevoel komt van binnen. Echt zo raar! Kent iemand dit?

Trouwens geen blaasontsteking daar heb ik ervaring mee ;)

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ja absoluut. Dat had ik in het begin van mn zwangerschap en nu zelfs erger. Lijkt net alsof je al heel erg lang aan t ophouden bent, terwijl je net geweest bent. Hoort erbij zullen we maar zeggen.

Liefs,
    Duveldraakje

3. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    haĆ­

nee ik heb er geen last van soms als ik wakker ben snachts moet ik wel dan ga ik ook
    maar anders gewoon sochtends

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Blaasontsteking voelt tijdens je zwangerschap heel anders. Ik zou zeker even naar de ha gaan met een beetje plas.

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan heel anders zijn, je hoeft niet eens pijn bij het plassen te hebben..voor de zekerheid je urine laten controleren..

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb 20 blaasontstekingen gehad in mijn leven met alleen pijn en bloed en onlangs 1 gehad tijdens mijn zwangerschap nou dat was totaal niet te vergelijken. Geen pijn, geen bloed alleen heel veel plassen. Continu moeten plassen, druk op mijn blaas en harde buiken. Zou het gewoon ff laten checken.

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dat had ik ook..en toen de huisarts mn urine checkte had ik een fikse blaasontsteking waar ik zeker al 2 weken mee had rondgelopen! Echt die klachten zijn heel anders als je zwanger bent. Maar het hoeft niet natuurlijk, ik moet erg veel plassen en mn blaas voelt gewoon heel anders als voor de zwangerschap.
    Succes meid!

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik pies me ook een slag in de ronte.
    als ik een half glas drinken op heb heb ik het idee dat ik al op knappen sta

9. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ik heb het ook, de hele dag, lijkt alsof ze op mijn blaas continue ligt te drukken

10. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    ladies hoe voelt een blaasontsteking dan wel als je zwanger bent? ik plas me namelijk een ongeluk maar herken het niet als blaasontsteking ivm geen pijn, geen tintels etc.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap 2 keer blaasontsteking gehad. Merkte het alleen omdat ik vaker moest plassen. Voor de zekerheid naar de ha en inderdaad blaasontsteking. Omdat je zo weinig merkt, is een blaasontsteking tijdens je zwangerschap vaak snel ernstiger dan je anders hebt. Bovendien kan het makkelijker nierbekkenontsteking geven of in hele ernstige gevallen zelfs je bevalling in gang zetten. En controle is zo klaar. Ik nam altijd het zekere voor het onzekere.
    Komt nog bij dat als je er snel bij bent, je blaasontsteking makkelijk te behandelen is. En omdat je niet alle soorten antibiotica mag tijdens je zwangerschap is dat wel zo prettig.

12. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik plas nu nog steeds heel veel maar ik heb toch geen ontsteking. Baby is waarschijnlijk ingedaald en ik voel ook echt wanneer ze beweegt dat ze druk uitoefent op mijn blaas.

Ik moet 'snachts wel 3-5 keer plassen maar ik moet zeggen drink wel veel water.

Deel Deze Pagina