Zoals de titel al zegt willen we geboortekaartjes bestellen via geboortekaartjes.nl Heeft iemand hier al eens iets besteld? Iemand goede of slechte ervaringen ermee? Ben zelf altijd een beetje huiverig om via het internet te bestellen maar scheeld zo veel geld met de drukker hier in het dorp Dus ehm, alle verhalen zijn welkom! ( liefst positief natuurlijk )
Ik heb daar mijn kaartjes besteld en ik vind het echt top service wat ze daar hebben. Je kan je tekst zo vaak aanpassen als je wilt en je krijgt snel antwoord op je vragen. Ik ben op 25 december bevallen en wij hebben ze 27 december gebeld dat hij er was en de volgende dag hadden we de kaartjes al in huis. Ze zijn ook goedkoper dan een drukker tenminste hier bij ons in de stad was de drukker veel duurder voor precies dezelfde kaartjes. Bij ons volgende kindje ga ik daar zeker weer mijn kaartjes bestellen.
Wij hebben er ook onze kaartjes vandaan en 2 dagen voor de bevalling hebben we nog wijzegingen doorgegeven en het kon allemaal.. Wij gaan zeker bij ons volgende kindje daar ook weer bestellen..
ja echt ik heb ze daar ook vandaan en het is een top site ze handelen snel alles af en zijn niet duur groetjes sofaan
hier ook alles goed gegaan... op vragen via de mail reageerde ze redelijk snel en goed. Je krijgt ook van te voren de enveloppen al thuis... en je kan alles online volgen... vrijdags gebeld zaterdag in huis...
als je bevallen bent, kan je daar heen bellen om de gegevens door te geven? of hoe werkt het? zit er al verzend kosten, drukkosten en enverloppen bij de prijs bij? (als je op prijs berekenen drukt?) Hoe kan je de tekst verandere en er een voorbeeld van bekijken? Kan niet met eigen tekst
goed te horen dat jullie er goede ervaringen mee hebben. Ik vind de kaartjes daar ook erg mooi! Ik heb de link opgeslagen!