Hallo Dames, Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger, tenminste als de berekening zou moeten kloppen. Nu vind ik het natuurlijk, net zoals iedereen, erg spannend. Ik heb gisterochtend voor het eerst bruinverlies gehad, na een nacht slapen. Gisteren hele dag rustig aan gedaan, maar 's avonds weer wat licht roze verlies. Nu heb ik vanmorgen geplast na zo'n 6 uur slapen, weer bruinverlies met zelfs een vleugje rood.. Ik maak me hier best zorgen om! Vanaf de positieve test (een week geleden nu) tot nu heb ik ook continu buikpijn. Steken onder in m'n buik, menstruatie achtige krampen en soms zelfs spierpijn in mijn hele buik. Ook kamp ik op en af met diarree. Goed, misschien kan iemand me tips geven, raad of iets anders. Ik wilde het in ieder geval even kwijt...
Alles wat je beschrijft kan bij een zwangerschap horen maar helaas ook bij een miskraam.. Mijn mk's begonnen met bruinverlies maar werd al snel meer en rood. Deze zwschap ook wat bruin/roze verlies gehad wat een beetje bleef sudderen en zie banner. Je kunt eigenlijk alleen maar afwachten nu. Ik weet hoe spannend het is. Liefs
Dankjewel voor je reactie!!! Ik heb het tot nu toe alleen gehad na het slapen.. Dus gisterochtend en vanmorgen. Gisteravond was minimaal... Heb ook wel een branderig gevoel van onder en vanmorgen al 2 keer diarree... Wat fijn dat het bij jou nu wel goed gegaan is!!! Gefeliciteerd!!!!