Wanneer misselijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Patricia1983, 2 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ben erg nieuwsgierig wanneer jullie last kregen van misselijkheid en/of overgeven. Ik weet dat het erg verschillend is per zwangerschap, maar ben gewoon erg benieuwd :) .
    Zelf ben ik bijna 5 weken zwanger en heb eigenlijk nog nergens last van. Alleen af en toe was steekjes in m'n buik en aan het einde van de middag last van droge/zanderige ogen. Ook heb ik de hele dag door last van een hongerig en hol gevoel in m'n buik.

Ben benieuwd :)

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik had de misselijkheid al voor dat ik mijn nod had, en laatste paar dagen ook erg misselijk geweest.
    Maar das bij iedereen anders.
    Niet iedereen heeft last van misselijkheid

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik begon misselijk te worden vanaf de 9de zwangerschapsweek.

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vanaf week 7.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik was misselijk enzo voor ik door had dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn ;)
    Dat was dus zon 3 weken geleden
    En dat is nu weer een beetje weg gelukkig al kan t INEENS weer de kop op steken zoals gister morgen. Rek me uit en blegh... vlaag van misselijkheid. Ben even blijven liggen en toen was t weer weg gelukkig. Heb nog niet boven de pot gehangen ermee deze keer :D

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Niet iedereen is misselijk in de zwangerschap,dus wie weet wordt je dat ook wel niet ;)
    Ga er iig niet op wachten want leuk is het niet haha!

Ik werd misselijk in week 6.
    Enkel alleen overgegeven toen ik 12 weken was en toen werd het minder en nu is het over.
    Soms wel opgeblazen gevoel mja das wat anders!

Liefs!

7. ellenD

ellenD Lid

23 mei 2006
    46
    0
    0
    Verzorgende
    Kampen
    Ik ben misselijk geweest van week 5-8 en dan alleen met vlagen, 1 keer kwam alles eruit, maar toen had ik ook bijna de hele nacht niet geslapen...nu nergens meer last van

8. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Bedankt voor jullie reacties!

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik vanaf week 7 en ben het helaas nog steeds.

10. Niet meer actief

Ik ben misselijk geworden vanaf 9 weken ongeveer en nu ben ik bijna 25 weken zwanger en nog steeds dagen dat ik boven de pot hang

11. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik was ook misselijk voor mijn NOd, heb toen toch stiekum getest en bleek positief, heel vreemd en dat voor mijn NOD!!!

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik ben nog steeds niet misselijk en dat wil ik ook graag zo houden :)

13. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Vandaag voor het eerst overgegeven, voelde me zo ziek als een hond. Wel eerder al continu een weeig gevoel.

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik was geloof ik in week 6 of 7 misselijk. terwijl ik dat bij eerdere zwangerschappen niet heb gehad. maar het is nu over.
    en dat holle hongerige gevoel had ik ook, maar dat is nu ook wat over, ik voel me eigenlijk weer meer normaal nu. alleen mijn borsten doen nog zeer.

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb helemaal geen last gehad van misselijkheid. Wel van 7e week tot ongeveer 11e week dat ik een 'raar' gevoel in mijn maag kreeg als ik niets gegeten had. Ik zorgde toen altijd dat ik iets in mijn maag had. Verder heb ik nu wel vaker last van misselijkheid, maar volgens mij komt dat doordat de kleine dan op mijn maag stampt.

16. Miranda77

Miranda77 Actief lid

4 mei 2006
    147
    0
    0
    begeleidster verst. gehandicapten
    Friesland
    Ik ben nu bijna 5 weken en ben met vlagen misselijk, maar niet dat ik moet overgeven.
    Inderdaad ook dat "holle" gevoel in de maag maar ik mag niet klagen.

Groetjes Miranda

Deel Deze Pagina