sluitlaken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Firstbaby, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
  2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Het leek mij heerlijk. Uiteindelijk heb ik hem niet gekocht, en ik kan nu ook niet zeggen dat ik hem echt gemist heb.

Wie weet bij de volgende.

3. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    daar had mijn ma het ook over. Die vond het raar dat die dingen niet meer gebruikt werden. Schijnt al heel oud te zijn het beviel haar wel.
    Gaf veel steun aan de buik en rug.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Is inderdaad heel oud. Maar het komt weer terug. Ze dachten eerst namelijk dat je er luie buikspieren van zou krijgen, maar dat is dus helemaal niet zo. Daarom wordt het sluitlaken tegenwoordig steeds weer meer gebruikt. Ik had er ook een gekocht, en de oma van mijn vriend zei meteen ooohh heerlijk! Die heb ik bij de eerste 3 kids ook gebruikt, het zat zo ontzettend lekker in de kraamweek!

Uiteindelijk heb ik hem niet kunnen/mogen gebruiken want na een ks wordt dit afgeraden ivm de wond.

Ik heb de mijne nog liggen dus als je interesse hebt stuur maar een pb'tje.

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik ben zeer geinteresseerd. Kun je mij pb hoeveel je ervoor wilt en waar je woont?

6. augustus

augustus Niet meer actief

Ik had hem in huis. Maar heb hem niet gebruikt.
    Al dat gedoe zat ik niet op te wachten na mijn bevalling. En met mn buik is het goed gekomen.

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik heb hem juist wel na mijn keizersnede gehad, maar het kan zijn dat het bij mij wel mocht omdat ik een verticale snede heb.
    'k vond het een prettig ding, toen had ik tenminste niet het gevoel alsof mijn buik op knappen stond.

Groet van Kiki

8. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ik heb de sluitband (zelfde principe als sluitlaken, maar dan met klitteband) van motherwear gebruikt. Mijn buik trok daardoor vrij snel behoorlijk bij. De kraamhulp stond verbaasd.

Verder was het ook wel een lekker stevig gevoel de eerste dagen. En na een week heb ik 'm af en toe nog gedragen ter ondersteuning bij het lopen. Dan draag je 'm wat lager, ter ondersteuning van je bekken.

Ik vind het een aanrader.

Deel Deze Pagina