Thuiswerk?

Discussie in 'De lounge' gestart door nutts, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Mijn huidige baan vind ik al een tijd niet leuk. (Zorg) zat er eerstaan te denken om me om te scholen tot leraar maar denk dat dat te lang gaat duren. Zat nu aan gastouder te denken maar wat voor beroepen zijn er nog meer thuis te doen met max 1 jaar omscholen

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik werk vanuit huis voor een bedrijf waar ik zorg voor de reclame. Ik maak reclame advertenties voor in de krant, ik hou de website bij, zorg dat de social media kanalen van alle filialen en de hoofdpagina up to date blijven. Eens in de zoveel tijd ga ik naar het plaatselijk filaal en maak ik wat leuke foto's voor nieuwe reclame, win acties en gewoon leuke advertenties.

Ideaal werk.

Maar in wat voor branche zoek je iets? Ik ben hier per toeval via via ingerold, thuiswerk word helaas niet zo vaak aangeboden. Misschien zou je eens wat bedrijven kunnen benaderen en vragen of ze dit voor je hebben?

Je hebt ook de welbekende 18+ chatsites waar je kan werken, heb ik ook gedaan maar inmiddels al een tijdje niet meer sinds ik een '' echte '' thuisbaan heb.

3. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Branch maakt me niet uit de 18 + branche is alleen niets voor mij

Zoals aangegeven werk ik nu in de zorg en iets met kinderen of dieren vind ik altijd leuk. Maar wil verder alle opties bekijken.

En welke inkomsten zijn er haalbaar met thuis werken?

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Gewoon het minimum loon aanhouden, dat is wat ik gedaan heb. Voor minder dan €10 netto per uur zou ik mijn bed niet uit komen in ieder geval ;)

Je zou inderdaad aan Gast Ouder kunnen denken, dat kan je via een erkend bureau doen maar je zou het ook zwart kunnen doen voor bijvoorbeeld bekenden, denk aan familie leden of misschien buren?

Je zou ook eventueel schoonmaak werk kunnen doen maar dan op de tijden dat jij kan. Niet echt thuiswerk maar goed, zolang je het zelf in kan plannen is dat fijn.

Er zijn niet echt banen die je thuis kan uitvoeren. Want je geeft aan dat je je wilt laten omscholen tot leraar, dat kan je toch niet vanuit huis doen?

5. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Dat wou ik eerst maar ivm het lange omscholen doe ik dat niet.
    Vandaar dat ik nu kijk naar andere opties

Debaky vindt dit leuk.
  6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik denk dat de meeste mensen die met een beetje salaris vanuit huis werken dit óf doen omdat ze een gedegen studie achter de rug hebben (huisarts, tandarts, fysiotherapeut, accountant en noem maar op), óf omdat ze een lang verleden hebben met een werkgever of bedrijf waardoor ze waardevol genoeg zijn voor het bedrijf en dus vanuit huis mogen werken. Ik heb de mazzel tot de tweede categorie te horen, maar heb me inmiddels al wel 19 jaar uit de naad gewerkt voor het betreffende bedrijf.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hondenuitlaatservice

Deel Deze Pagina