Bij mij is het nu een week of vijf na het begin van de ‘uitval’ deels weer terug, maar nog lang niet zoals het was.
Hier 8 december positieve test. Pas drie dagen later verloor ik m’n geur en smaak. Tot op heden proef ik dan ook niets. Eet soms wat omdat het moet, maar kan net zo goed de hele dag op een komkommer knagen. Proef toch niks.
Ik zit nu op dag 5 dat ik corona heb. En spontaan geur en smaak weg. Dacht dat ik op weg naar herstel was maar totaal niet dus.
Hier vorige week woensdag positieve test, dag daarna geen geur en smaak meer. Begint nu heel langzaam terug te komen ik proef in elk geval weer of het zoet of zout is etc dat vind ik al heel wat. Geur komt ook terug vanmorgen komt mijn dochtertje benenden en - ze had aan mijn parfum gezeten - rook dat ze parfum op had.
Man, ik en de puber hebben alledrie geen geur- en smaakverlies gehad tijdens Covid. We slikten elke dag een Zink capsule (supplement) en ook vit. D, dus misschien heeft dat geholpen, who knows? Kan ook toeval zijn natuurlijk.