Haaj Ik heb iets vreemds... normaal (niet zwanger) scheer ik om de dag (benen enz) Nu ben ik bijna 30weken zwanger en ik heb 12dagen geleden (ongeveer) me benen geschoren en er zitten nu pas stoppeltjes op mini puntjes. Vind dit best wel erg vreemd Herkent iemand dit? En houdt het dan in dat me kindje veel haar krijgt? (Zo liev) hihi Zie graag jullie antwoorden
Nou in tegendeel groeid mijn haar knetter snel. Hou t ook niet meer bij heb ook maar besloten de kapper over te slaan tot ik bevallen ben. Kan na 5 weken weer :/ maar kwa beenhaar niet anders als normaal eigenlijk...
Hier ook gehad, vond het wel heel fijn, zeker omdat scheren steeds lastiger werd. Bij beide zwangerschappen trouwens. Hopelijk dit keer ook Verder zegt het niet veel over het haar van je kindje. Hier hadden ze wel allebei haartjes, maar ze hebben een totaal verschillende haardos (qua aantal haren, vorm kleur enz).
Haha hier ook! Het groeit nog wel, maar minder en minder snel. En haaruitval!! Kan gelukkig geen kwaad, maar heel vervelend onder de douche!
Ja hier ook! Ik dacht al dat het aan mij lag. Ik heb het alleen op mijn benen. Oksels en bikinilijn niet. Ik heb twee weken geleden geschoren en nu pas kleine stoppels.
Ja bij m'n eerste zwangerschap ook gehad. Ook wenkbrauwen hoefde ik minder vaak te doen. Maar dat was ook later in de zwangerschap. De eerste weken kreeg ik haargroei op m'n buik. Heel apart. Vk zei dat t weer weg zou gaan en dat was ook zo gelukkig!
Hihi zoubwel grappig zijn, jouw haargroei stopt en dat komt allemaal bij het kindje op het hoofd Hier geen andere haargroei, alleen meer haaruitval
Hier gehad! Na positief testen tot aan 19/20 weken groeide al mijn lichaamshaar heel langzaam, nu helaas weer op normale (top) snelheid... Liefs,
Hier ook! Ik ben zelf nogal een baviaan, nou ja, vind ik zelf Dus is scheer mijn armen ook al sinds jaar en dag. Maar zowel op mijn armen als benen groeit het plaatselijk en heeeeeel langzaam. Wel een luxeprobleem haha. Zou het niet eens een probleem moeten noemen eigenlijk Bikinilijn en wenkbrauwen normale tempo overigens. Mijn moeder vertelde me dat ze, toen ze zwanger was van mij, 9 maanden lang amper een haartje op dr benen had. Dat zat bij mij dus bij mijn geboorte op mijn hoofd..... en mijn rug!!! Gelukkig viel dat laatste vanzelf uit hahaha
Hier ook erg vertraagde haargroei! In de winter mijn benen niet 'onderhouden' en vorige week bij ontharen amper iets tegengekomen. Ik vind het wel handig