Show je slaapkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door JJ1980, 31 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik ben op zoek naar ideeen. We hebben een 'korte' zijde (2,80), waar ons bed tussen komt van 1,60. En een lange van 3,75 waar een kastenwand moet komen.
    Ik wil graag een stoffen bed.

Wie durft te showen?

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Sorry, ik heb zojuist geprobeerd een foto te maken, maar de flits reflecteerde in de spiegels op de muren en het plafond als het Droste-vrouwtje. :)

3. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Showen heeft weinig nut, aangezien onze slaapkamer hele andere afmetingen heeft, maar waar ik heel blij mee ben is de pax-kledingkast (IKEA) die wij hebben. Zoveel bergruimte en helemaal zelf in te plannen, waardoor het precies is zoals wij wilden.

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Daar wil ik wel een foto van hoor. Zit te twijfelen over hoogglsnsdeuren of bergsbo deuren, want wij hebben ook de paxkasten op het oog.

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Haha, misschien straks overdag?

6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Haha, het was een grapje :). Onze slaapkamer is helaas zo ongeveer het laatste waar je inspiratie uit wil halen. Een bijelkaar geraapt allegaartje, waarbij de kamer zelf ook nog eens als semi-opslagplaats fungeert...

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Whysteria: Dat is bij ons helaas ook al jaren zo. Ik wilde in ons nieuwe huis eindelijk eens een mooie slaapkamer die klaar is, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat niet lukken in eerste instantie. Doordat we qua tijd een uitdaging hebben (sz gaat ook verhuizen en krijgt de sleutel 3mnd eerder dan gepland) en we een financiƫle tegenslag hebben gehad doen we even alleen de basis tot we het oude huis afgehandeld hebben en de zolder klaar is. Daarna weer verder met de rest. (En zo gaat het altijd met mn slaapkamer)
    Maar verder hoor je mij niet klagen. Ik heb een lekker bed, straks een mooi huis, en een leuk gezin. De rest komt op zn tijd wel weer.

8. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Oh haha, ging even mis dan. Nee, ik zoek idd een rustige opgeruimde slaapkamer :D

Als het af is zal ik iig een foto maken ;)

Deel Deze Pagina