Hallo dames. Ik had een vraag. Hebben jullie leuke ideeën voor tekst in een geboortekaartje? Wat moet er allemaal in staan? Naam gewicht geboortedatum adres telefoon nummer Maar het leek mij ook leuk om er een kleine tekst bij te doen dat onze dochter een zusje heeft gekregen of moet ik het juist alleen voor de baby houden? En als ik een gedichtje erbij doe zal ik het dan aan de linker of rechter kant doen? Hihi ik ben er dus nog niet uit. Ideeën zijn welkom.
Ben niet zo van de gedichtjes, maar deze vind ik wel lief. Op mijn teentjes kijk ik over de rand van de wieg, dag klein zusje, ik vind je lief!
Kijk eens online naar geboortekaartjes, dan krijg je een heel goed idee van wat er allemaal op kan en meestal op staat, en aan de hand daarvan kun je het aanpassen aan je eigen wensen. Is makkelijk dan beginnen bij 0
Wij hadden het gedichtje links staan en de gegevens rechts. Als gedichtje hadden we: Jouw ogen zullen alles nog gaan zien De bloemetjes, de vogels en de bomen De wereld om je heen en in je dromen En vele soorten wonderen misschien Wij zijn niet zo van de wondertjes en engeltjes en zo dus dit paste heel goed bij ons.
idd ga ff online zoeken, dan kom je heel veel kaartjes en ideeen tegen. wij hadden geen gedichtje omdat dat niet op ons kaartje paste en mijn vriend het zo degelijk vond hahaha ik heb later bij de plaatselijke drukker 6 boeken met kaartjes gehaald, dan kun je het papier ook ff voelen enzo maar konden er nog geen keuze uit maken dus nog 3 andere boeken gehaald en toen hadden we keuze gemaakt haha wij vonden het heel moeilijk omdat het wel erg persoonlijk is. denk ook vast na of je er een foto op wilt of niet... die moet je dan ook zsm doorgeven aan je drukker natuurlijk als je snel je kaartjes wil hebben