Ik heb me net laten testen. Mocht er even 8 km voor fietsen ( heen en terug valt mee ) Maar mijn smaak is voor sommige dingen erg vlak nog steeds. Alsof alles naar witte rijst smaakt zonder iets erin. Water proeft anders...beetje metaal achtig. Maar een snicker proef ik wel en volgens mij niet anders dan anders. Maar het krijgt nog een klein staartje. Mijn schoonvader is positief getest ( eerder een vals negatief gehad...tenminste waarschijnlijk te vroeg getest?) Mijn dochter is daar dus afgelopen woensdag geweest en vrijdag ook. Haar klachten begonnen donderdag op vrijdag.( even goed negevraagd aan haar wanneer precies en dus al donderdag avond in plaats van vrijdagavond) Dus nu wel een iets grotere kans om het te hebben. Ik ga het afwachten. Dochter kan helaas niet worden getest in verband met een trauma.
Ach wat vervelend, dan is het nu helemaal verstandig dat je je hebt laten testen! Ik zal duimen dat het negatief is!
Goed dat je hebt laten testen. Hoop op een negatieve maar als ik dit zo lees, ben ik er bang voor. Hoop dat jullie verder snel weer allemaal opknappen
Goed dat je je hebt laten testen. Spannend, zeker met de extra dingen die je nu vertelde. Hopelijk valt het mee en test je toch negatief.
Ja het kan altijd nog negatief zijn en alleen een verkoudheid zijn. Dat heerst namelijk ook gewoon nog. Virussen gaan bij mij altijd op mijn rug en nek zitten. Zelfs bij verkoudheid ben ik nooit echt neusverkouden en meestal voel ik dat dus alleen aan mijn spieren in mijn rug. Alleen is die smaakverstoring ( geen verlies) wel iets dat ik nog niet heb gehad. Ja tijdens de zwangerschappen.
Mijn hele smaak was zo'n 3 weken weg. Heb zelfs nog een stuk uit een ui gebeten als experiment. 0,0 van geproeft
Een vriendin van mij had Corona en proefde wekenlang niets. Niet pittig, zout, zoet, echt niets! Ze was er heel blij mee want wilde veel afvallen en dat is gelukt. Maar ze was ook heel blij toen ze wel weer wat proefde, is wel zo fijn. Hoop dat je geen Corona hebt.
Mijn test van negatief. Heel blij. Maar mijn klachten zijn er nog wel. Hoofdpijn is ook weer wat terug. Bij mijn dochter ook. Mijn s.choonmoeder die toch elke dag naast mijn s.choonvader ligt is ook negatief getest. Ik denk dat hij niet de Britse variant heeft.
Bij mij smaakte mijn eten gewoon niet meer. Had ook niet heel veel eetlust. Van reukverlies heb ik geen last gehad.