Hallokes, Ik weet dat de samenstelling van bv veranderd met de tijd om aan de behoefte van je kleintje te voldoen. Maar verandert hiermee ook de smaak...? Ik had een voorraadje in de diepvries voor toen ik ging werken (heb juli en aug vrij, werk in Belgisch onderwijs8)) Nu was t al enige tijd geleden dat hij nog diepvriesvoeding gehad heeft en heb dat een weekje geleden eens terug uitgeprobeert, zonder enig succes. Hij weigerde resoluut de fles (diepvries of vers...) Ondertussen neemt hij de fles wel als deze vers afgekolfd is, maar de diepvries voeding die er in juni ingezet is wil hij dus niet meer... Heb nu eens wat afgekolft begin van de week en deze in de vriezer gezet... Ben straks eens benieuwd of hij deze gaat nemen... Weet wel dat de smaak verandert als het in de vriezer gestaan heeft maar ervoor had hij daar geen probleem mee! Of wel is zijn smaakzin versterkt en merkt hij echt dat t niet vers is ofwel verandert de melk na verloop van tijd echt van smaak... Is er iemand die hier ook al last mee gehad heeft?