Wij eten zelf regelmatig de knorr wereldgerechten zoals burritos, risotto, wraps. Daar zit veel zout in denk ik. 2x per week eten we aardappelen met groenten, dan eet ze mee. De andere dagen krijgt ze iets uit de vriezer.
Ik heb een voorraad zelfgemaakte hapjes in de vriezer. Heel simpel, twee soorten groenten met wat boter of aardappels en groenten met iets opvolgmelk en boter.. Onze zoon eet zo'n hapje en krijgt als hij nog meer trek heeft nog wat van ons bord. Zo zachtjesaan eet hij steeds vaker met ons mee...en ja,heeft ook al spruitjes geproefd en boerenkool. Ook wat zelfgemaakte groentensoep met bouillonblokje, pasta, rijst met saus en kip. Hij vind het erg lekker om t zelfde te eten als wij. Sinds hij vaker met ons mee eet is hij ook door gaan slapen, nouja 50/50 Het is niet goed dat er zout in eten zit ( ik kook zoutloos, maar niet met soep en voor pasta vaak een zakje) maar de hoeveelheden die hij echt binnenkijgt zijn erg weinig. Ik hoop dat hij binnenkort helemaal mee eet. Is nu bijna 9 maanden
Hier ook altijd zo gedaan. Als je je nasi goreng ook zonder mix wilt: De Happy Chief Cook: Indonesië - Nasi Goreng Ik doe meestal zoiets, maar vind het zelf lekker om er een eetje gember door te doen.
Die mixen zijn voornamelijk zout en suiker. En eigenlijk kun je de gerechten zonder mix ook heel gemakkelijk maken!