Kan baby uitslag krijgen van aankomende menstruatie? (Geef bv)

Discussion in 'Voeding' started by soeee, Jan 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Onze dochter is bijna 4 maanden en krijgt nu ineens weer uitslag op haar wang. Zo van de ene dag op de andere dag. Heb zelf niets raars gegeten of iets wat ik nog niet heb gegeten tijdens de periode dat Sara er is.

Is het mogelijk dat zij die uitslag krijgt van mijn aankomende menstruatie? Dat het iets met mijn hormonen te maken heeft ofzo?

En wat kan ik er het beste opsmeren? Doe er nu calendulan zalf op, volgens mij werkt dat wel prima.

Alvast bedankt! :)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan.

Kan ook met het koudere weer te maken hebben.

Bepanthen werkt ook goed bij dit soort dingen.

3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Bij mijn zoontje gebeurde dit ook en toevallig werd ik vlak daarna ongesteld. Kan toeval zijn.
    Ik smeer er extra zachte baby creme van Zwitsal op. Werkt vrij goed en trekt snel in.

Ook heeft mijn zoontje nu pas last van Berg (volgens de ha). Dit begon ook als bultjes op z'n achterhoofd, maar werden steeds grotere plekken en nu zitten er van die wit/gelige korsten op. Hoe dit ineens kan weet ik niet, maar het is gelukkig niet blijvend of besmettelijk.

4. soeee

soeee Niet meer actief

Ik heb nu van die zalf van neutral, werkt ook goed! Vooral tegen die ellendige smetplekken in haar nekje die steeds maar terugkomen :(

5. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

Jan 12, 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    soeee, die smetplekken kun je ook insmeren met calendulanzalf, dat werkte hier altijd heel snel!

6. soeee

soeee Niet meer actief

Thanks! Hier ook wel, maar als het echt erg is juist niet, want dan blijft het te vettig, ookal doe ik het er dun op :)

Share This Page