profesionele loopbaanbegeleiding, het onderwerp zegt het al wie heeft hier gebruik van gemaakt. Hoe beviel het, en heeft het geholpen? Nu ik nog steeds niet weet wat ik wil en ik steeds het eerste werk wat er voor handen is aanpak ben ik het nu zat. Ik wil weten wat ik wil en eventueel een studie doen. Maar mijn gezinnetje blijft belangrijker natuurlijk. En ik heb wel een klein inkomen nodig om rond te komen. Hoe moet je dat nu in vredesnaam combineren. Ik ben zo onzeker,ik zit maar steeds te kijken naar wat er allemaal voor opleidingen zijn maar doe nooit echt wat. Ik word een beetje moe van mezelf. Altijd maar zeuren dat ik vreselijk werk hebben en er maar niets aan doen, zucht..... Nu is het genoeg ik wil assertiever worden (heb er alleen nog ff wat hulp bij nodig) En ohw wat wil k toch graag wat voor mezelf gaan doen, maar ja ben eigenlijk nergens en goed in en tja... ik durf niets he! Ik denk soms: wel een zonde van die lege garage waar ik ruimte heb om webshop artikelen op te slaan, maar wat voor webshop dan.... En tja dan zie ik wel 100 beren op de weg. Hoop dat jullie wat ervaringen hebben hiermee.