Broodje belegd van Bakker Bart is altijd mijn favoriet geweest.. mmmmmmmmmmmm.. nu ook wel zin in hahah nog eventjes en ik geniet weer van mijn witte pistoletje met filet american met uitjes en ei
Ja het is lekker, vroeger wel gegeten. Toen ik mijn Amerikaanse familie op bezoek kreeg, hun ogen rolden bijna uit hun hoofd toen ze zagen dat je hier rauw vlees kon eten, toen ben ik gaan 'nadenken'. Sindsdien hoef ik het ook niet meer.
ik vind die van de keurslager ook erg lekker en idd die van de ah dus echt niet! Veel vinden de filet van aldi ook niet lekker maar ik vind het best te doen Ik vind de filet van kips in zon potje ook wel lekker (niet te vaak) maar als ik dan echt moet kiezen dan toch maar de keurslager of super de boer.
Ik heb altijd van de C1000, filet americain met uitjes en peterselie. Liggen in het versvak... in van die zwarte bakjes.
Verdorie waarom lees ik hier.. het water loopt me in de mond! Maar ik vind juist die van de ah wel heel lekker. Ben ook wel benieuwd wat er allemaal in gaat.. misschien heb ik er dan wat minder zin in?
rosbief en fricandeau zijn toch ook niet helemaal gegaard? dat eten ze daar ook! Ontopic: doe mij die maar van de slager! En anders van de Lidl! Jammie! Morgen halen!
alle filet die maar 1 dag hooguit 2 houdbaar is. degene die langer zijn zijn allemaal niet lekker. ( meeste supermarkten behalve de jumbo) kort gezegd dus. alleen die van de slager. hmmm nog hooguit 12 weken
Die van de keurslager! En dan op vers wit brood, bij voorkeur een pistoletje. En als je net bevallen bent is het helemaaaaaal lekkurrrrrrr! (net als osseworst of, nog beter, biefstukworst)
oooh osseworst of tartaar van de bp met zo'n sausje!! kan dit topic gesloten worden, ik wordt zwakker haha
AAAHHH Waarom ga ik nou toch kijken in zo'n topic Nou ja nog maar een week of 6, en dan wil ik in de kraamweek voor ontbijt niets anders dan pistoletjes met FA van de (Keur)slager of AH Nog even, nog even...
Ik kan echt geen filet americain eten,jakkes! Ik hou al helemaal niet van vlees,eet ook nooit vleeswaren maar het idee dat ik rauw vlees zit te vreten..ieuw! (Was niet de vraag van ts maar ik dacht,ik meld het even)
Een wijntje is ook wel weer eens lekker ja, of een glas ijskoude Champagne, oehoehoeh de vorige keer kon je me inderdaad ook na 1 glas opvegen
Ik vind filet americain martino van C1000 erg lekker en ook de prepare du chef piri piri...echte belgische filet americain...gelukkig niet zwanger, dus mag het ongegeneerd eten