De vegetarische versie is ook lekker, mocht je een keer willen afwisselen!! EN JE KAN EM ETEN ALS JE ZWANGER BENT Bekijk bijlage 127199
Ik vind die bij de AH het lekkerst! Dan van de hoogvliet! En de rest koop ik niet meer omdat ik die gewoon niet lekker vond!!
Die vegatarische vind ik echt niet te eten, jakkie!! Van de appie vind ik het wel oke, maar wel met uitjes erbij. Sweet Onions is ook wel lekker hoor!!! Maar de lekkerste heb ik op bij Lunchnet, een broodjesleverancier in Den Bosch, die maakt het ook zelf, zooooo lekker
Ik vind die van de lidl erg lekker!! Ben geen fan van die van de slager maar dan houd ik waarschijnlijk ook niet van de echte FA
Die van de jumbo slager vind ik erg lekker. heb toevallig gister fa light meegepak bij de lidl maar die zal wel niet te vreten zijn wilde t toch een keer proberen.
Ik haal 1 keer in de week een bakje bij de slager, heb net 2 broodjes op hahah. Vind die van de supermarkt niet lekker
Hahaha, en bij jou duurt het nog heeeeel lang voordat je weer mag Maarre wat betreft die vegetarische fa, BRRRR! Jakkie bah!
Mmm ja deze, en dan van de AH. Op een toastje en dan een beetje aïoli van de AH er over, oh TE lekker. *gaat maar weer dagen aftellen*
Hier ook een fan! Maar haal het alleen bij de slager, de rest vind ik vergeleken bij de die van de slagerij niet echt lekker..... De slager waar ik het koop, verkoopt het ook alleen maar donderdag tm zaterdag omdat het dan het snelste loopt. Je hebt wel te maken met rauwvlees wat niet te lang kan staan. En als ik die uit de supermarkt haal die kunnen echt tijden staan , zegt genoeg dat daar veel meer in zit.
Lust het ook graag en vind ook dat ze overal verschillend smaken.. wij halen het altijd bij de Bas, daar vind ik hem het lekkerst. En dan die van AH en dan vooral de pesto smaak!
Ik heb die van de c1000. Maar die van Bakker Bart is ook heel lekker. Vroeger kocht mijn mams die van de keurslager. Van de Aldi is niet te vreten. Die mijn schoonmoeder koopt is ook niet lekker. Die zit dat in een soort plastic en dan nog in een bakje. Ik ben er gek op. Vond het vreselijk om niets te mogen eten in mijn zwangerschap. Dus de volgende dag kwam mijn vriend met een stokbroodje en een bakje fa in het ziekenhuis. Dat zal ik nooit vergeten.