GRRR ik had dit topic niet moeten openen... Hier verwacht ik namelijk weer op mijn kraambed: Broodje filet american ( vd slager) met gesnipperde ui en een blaadje sla haha!! Helaas is mijn dochter met een ks geboren en moest ik nog 24 u wachten hahaha
haha wat is dat toch met zwangere vrouwen en FA!!!?? Toen ik zwanger was riep ik ook steeds dat ik als eerste een broodje fa wilde als de kleine er was!
Filet American is het eerste wat ik weer op brood nam na de bevalling van ons meisje* anderhalve week geleden. Ik had daar weer zo'n zin in en had het echt gemist met de zwangerschap. Eén naturel, en een bakje met ui-smaak. Mmm....
Nou dames, man heeft voor mij bij de slager fa gehaald. Even kijken of die lekker is. Wat een prijs trouwens 4,20 voor een bakje.
super de boer is goed, en de lidl! die is ook echt lekker, ze hebben nu extra magere, die is superlekker! wat peper erover, uitje derbij, jummie!
Ik ben benieuwd hoe je dit zelf maakt. Wil je het recept delen? De fa bij mijn ouders vind ik trouwens de lekkerste
Grappig, zie ik ineens mijn eigen topic weer! Was dus de laatste keer dat ik fa heb gegeten,haha! In oktober kan ik weer naar de slager.
meiden, heb de rest niet gelezen, maar manlief en ik hebben OOIT een keer ZALM filet american gegeten maar nu kunnen we dat nergens meer vinden en we weten zelf ook niet meer in welke winkel we het gekocht hebben hebben jullie een idee waar het te koop is want we hebben het dus ooit wel gekocht... em-te AH coop C1000 hebben het iig niet... thanks..
Sweet onions is lekker ja, net als die met pesto. De rest van de FA van de AH vind ik niet zo lekker. Ik ben trouwens ook helemaal gek van kalfsfilet, dat vind ik echt nog wel lekkerder dan de gewone FA Als ik gewone Fa haal dan neem ik de portieverpakking. (je hebt er ook smeerworstjes van), het is ontzettend onhandig om eerst zo'n ding open te snijden en de FA eruit te knijpen, maar die is zooo lekker.
Met stip op 1 vind ik de Pesto toch wel het lekkerst,en C1000 had nu zelfs met knoflook (Euroknallers) Verder vind ik 'm van de Aldi toch wel 't lekkerst... Maar gewoon zo'n goedkoop rolletje die bij de vleeswaren bij Bas ligt gaat hier ook hard altijd
Ik proef geen verschil in FA, heb nog nooit van de slager gehad, toch eens proberen. Bij beide bevallingen heb ik meteen daarna een broodje FA gegeten, lekker!!