Slapeloosheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door liz87, 16 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 liz87, 16 jul 2015
    Laatst bewerkt: 16 jul 2015
    Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben, de eerste 2 dagen heb ik heerlijk geslapen maar de dagen erna lukt het me gewoon niet om een normaal aantal uren te slapen.
    Dinsdag ging ik om 22.00 uur naar bed want was moe, heb tot 4.15 wakker gelegen en moest er om 6.15 uit. Gistermiddag nog naar bed gegaan maar na een uur weer wakker.
    Gister laat naar bed gegaan rond 2.30 uur en om 6.15 klaar wakker.
    Normaal heb ik nooit moeite met slapen maar het lukt me gewoon niet meer, hoe moe ik me ook voel.
    Ik slaap licht en droom veel en realistisch.
    Hebben meer mensen dit?
    Is dit hormonaal of komt het door de spanning?
    Vorige keer toen ik zwanger was had ik dit probleem ook.
    Word er een beetje gek van!!:(

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Vervelend is dat he? En zeker omdat de dagen gewoon door gaan. Herken het wel hoor, ben eigenlijk altijd een slechte slaper maar toen ik net wist dat ik zwanger was sliep ik ook slecht :D En de dagen voor controles ben ik extra zenuwachtig dus wederom slecht hahahaha. Gisteren hartje voor het eerst gehoord en jawel hoor.....zo hyper en blij, ik leef op adrenaline ;)

Sterkte vandaag maar weer he?!

3. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik sliep met periodes ook slecht tijdens mijn zwangerschap, dacht ik... Nu met baby blijkt dat ik toen best prima sliep ;)

4. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik ben 6 weken en ik heb echt hetzelfde. Ik lig vooral wakker van de misselijkheid :/

5. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Nu na 11 weken kan ik eindelijk zeggen dat het door de hormonen kwam en het overgaat. Ik werd er ook echt gek van. Sowieso knapte ik niet op van die hormonen en ook dat lijkt nu zo goed als over te zijn. Ben echt zo blij!!!
    Hoop dat jij ook snel beter slaapt.

6. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja ik heb dat ook heel erg.
    Ik kom niet in slaap en als ik eindelijk slaap dat ben ik binnen 1,5 uur wakker pffffff ik word er ook gek van dat al vanaf maandag.
    Heeft er iemand tips om goed te kunnen slapen ?
    Hoop dat je snel weer goed kunt slapen 😀

7. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Dat is hormonaal helaas, vorige zwangerschap ook extreem veel last van gehad. Is echt waardeloos. Deze zwangerschap geen last van. Bereid je maar voor op de laatste 3 maanden, gaat het waarschijnlijk ook zo;)

8. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Feest der herkenning dus, ben niet de enige :D
    Ik houd mn hart vast voor de komende tijd haha.
    Gelukkig heb ik nu vakantie dus is het niet zo erg, maar vervelend is het zeker!

9. Koon

Koon Niet meer actief

Ja, herkenbaar :(
    Het wordt hier iets minder, maar ik lig nog regelmatig uren wakker 's nachts.

10. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ruilen? :D Ik val sinds ik zwanger ben al in slaap als ik met mijn ogen knipper, hopeloos dit. Zelfs laatst al fietsend bijna in slaap gevallen...

11. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje dat is wel gevaarlijk tijdens het fietsen!!

12. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik heb er ook enorm last van...Ik slaap een uurtje, lig dan weer makkelijk 3u of langer wakker en tegen dat de wekker gaat val ik natuurlijk in slaap. Niet te geloven... Sinds gisteren heel heel misselijk....En ik maar roepen dat ik niets voelde...Maar het is allemaal voor het goede doel!

13. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Herkenbaar, Kat80!

14. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik had deze topic niet gezien. Ik had hem net bij gezondheid geplaatst xd. Ik vind het heel herkenbaar. En daarbij ben ik overdag ook nog eens hyperactief. Ik voel dat ik op dit moment zwaar over de grens van mijn kunnen heen ga. Tijdens mijn vorige zs sliep ik moeilijk in maar zal ik in de positie dat ik nog kon uitslapen. Nu ben ik gewoon kapot aan t raken.

15. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa heb ik ook! Smiddags moe, Savonds ook, bij naar bed gaan niet inslaap kunnen vallen en sochtends vroeg wakker 😱 Hoort er helaas bij

16. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Same here. Bij mij duurde het altijd heeeel lang voordat ik in slaap viel 's avonds, want dan beleefde ik de hele dag opnieuw in mijn gedachten. Nu is het anders. Nog voordat ik lig slaap ik al haha

Deel Deze Pagina