Ali B en de 40 wensen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MyMiracle, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wat een mooi programma.
    Deze aflevering(1ste x dat ik het heb gezien) moest een jongen die een moeilijk jeugd heeft gehad en (daardoor) nog al wat foute beslissingen heeft gemaakt. Een bejaarde man (met vergelijkbare jeugd....toeval??) helpen om zijn wens te verwezenlijken. Dit was mee dansen bij een balletvoorstelling.

Echt wat was het een ontroerend en mooie aflevering.

Iemand ook gekeken?

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Prachtig programma.
    Heb even een traantje weggepinkt hoor.

3. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ja Taby ik ook:)

4. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Ik vond het ook erg mooi!

5. Blizz

Blizz Lid

19 feb 2013
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik heel eerlijk ben, vond ik het een beetje een tegenvaller... Had er misschien teveel van verwacht!

6. Crocus

Crocus Niet meer actief

Nee,niet gekeken,jammer! Ik vind Ali B altijd wel symphatiek. (Hoe schrijf je dat..)

7. Islah

Islah Niet meer actief

Sympathiek

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Weer met tranen aan het kijken.......
    Arme jonge heeft heel veel meegemaakt, domme keuzes gemaakt, maar hoor wat een lastig leven.......
    En dan overlijd zijn vader.... voel zo met hem mee(is voor mij 1,5 jaar geleden maar het doet nog steeds evenveel pijn).

Echt ik vind het een geweldig programma!

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.928
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zag het net voor het eerst. Meestal kijk ik liever een serie op tv, maar hier kwam ik langs en ik bleef hangen. Mooi programma. Ali B is sympathiek eik mag zijn humor wel. Maar ik vind het ook hoopvol om te zien dat eens 'fout' niet altijd fout hoeft te betekenen. Ik vond het wel jammer dat Emin zij bleef doordrammen terwijl hem eigenlijk al een gunst werd bewezen. Maar hij kreeg het wel voor elkaar en Hans Alexander heeft een geweldige dag gehad en is een mooie herinnering rijker. Zijn vasthoudendheid heeft dus wel wat opgeleverd. Laten we hopen dat Emin dat de komende jaren wat beter leert doseren en dat hij wel de kans (stageplaatsen!) krijgt om zijn opleiding af te ronden.

10. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Hè...grappig..ben het programma aan het terug kijken op gemist.
    Wel leuk tot nu toe overigens, ik vind Ali wel een fijne vent. Maar ik herkende dat meisje van de 2e aflevering. Heb een paar jaar op een instelling gewerkt waar ze tijdelijk verbleef.

Deel Deze Pagina